رفع مشکلات نمایشگاه عطر سیب در شورای ششم تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاری بسیار خوبی بین شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب انجام و این نمایشگاه به بهترین شکل مدیریت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه دهم مردادماه _ در حاشیه اختتامیه نمایشگاه عطر سیب ضمن بازدید از این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه از اقشار و صنف‌های مختلف در راستای ارائه خدمت به خادمان سید الشهدا (ع) حضور داشتند و نکته حائز اهمیت این است که با توجه به گذشت بیش از دو سال از وجود بیماری کرونا در کشور، امسال در پایتخت این نمایشگاه به بهترین شکل برگزار شد.

وی ادامه داد: تا آخرین روز نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه عطر سیب توسط شهروندان تهرانی انجام شد و بسیاری از شهروندان از این نمایشگاه بازدید کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی، گفت: همکاری بسیار خوبی بین شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب انجام شد و این نمایشگاه به بهترین شکل مدیریت شد، از سوی دیگر با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه، باید در مدیریت شهری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر در نمایشگاه عطر سیب در محرم سال آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود تا بتوانیم به هیئت‌های بیشتری خدمات‌رسانی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر ارائه گزارش سازمان فرهنگی شهرداری تهران در صحن شورای اسلامی شهر می‌تواند به ابعاد این مراسم برای رفع نیازها به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه در محرم سال آینده کمک مؤثری کند.

کد خبر 592903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.