طلسم گل نزدن لواندوفسکی در بارسلونا

لواندوفسکی در بازی‌های پیش فصل بارسا حضور داشته اما گلی نزده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، انتقال لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا شاید مهم‌ترین اتفاق نقل و انتقالاتی در پنجره جاری بوده که توجه بسیاری از رسانه‌ها و باشگاه‌ها را نیز به خود معطوف کرده است.

لواندوفسکی در حالی راهی بارسلونا شد که مدت‌ها بر سر خروج از بایرن مونیخ با سران این باشگاه جدال داشت. او اعلام کرده بود که دیگر تمایلی به حضور در جمع باواریایی‌ها ندارد و می‌خواهد راهی بارسا شود. با این وجود، مدیران مونیخ اعتقاد داشتند که با توجه به قرارداد امضا شده، لوا باید بماند و در صورت خروج نیز باید پول خوبی به بایرن برسد.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان لوا راهی بارسلونا شد. با این حال او از زمان حضورش در این تیم در سه بازی دوستانه پیش فصل حاضر شده اما هنوز نتوانسته گلی را در لباس آبی‌اناری به ثمر برساند. تعدادی از هواداران نگران هستند که شاید مهاجم لهستانی نتواند روزهای خوبش در مونیخ را در بارسلون تکرار کند.

با این حال سرمربی بارسلونا، ژاوی از مهاجم لهستانی خود حمایت کرد و اعلام کرد که او بالاخره می‌تواند به سطحی که همه از وی انتظار دارند برسد. ژاوی اصرار دارد که داستان لوا مشابه داستان لوئیس سوارز در بارسلونا است. این مهاجم اروگوئه‌ای در ابتدای حضورش در کاتالونیا روزهای خوبی پشت سر نگذاشت و نتوانست گل‌های زیادی به ثمر برساند. با این حال او به مرور زمان شرایط بهتری پیدا کرد تا آنجا که به یکی از برترین بازیکنان و گلزنان تاریخ بارسا تبدیل شد.

ژاوی درباره عملکرد لواندوفسکی در بازی‌های اخیر گفته: هیچ فشاری بر روی این بازیکن ۳۳ ساله نیست چرا که بالاخره او هم راه گل زدن در بارسا را پیدا می‌کند، درست مثل لوئیس سوارز. درست است که در حال حاضر لوا نسبت به شرایط ناامید باشد، اما این امر کاملاً طبیعی است. او در نهایت گل می‌زند. جای نگرانی نیست!

لواندوفسکی در بازی‌های پیش فصل بارسا مقابل رئال مادرید، یوونتوس و نیویورک ردبولز حضور داشته اما گلی نزده است.

کد خبر 592893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.