اقدامات شهرداری نشانگر توجه به اهمیت ورزش است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدامات شهردار تبریز در تمام زمینه‌ها به ویژه حوزه ورزشی قابل اهمیت است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تبریز، پرویز هادی اظهار کرد: تلاش‌های چندین ماهه در تمام زمینه‌های از جمله پروژه‌های عمرانی و خدمات محله‌ای و طرح‌های ضربتی که توسط شهردار تبریز اجرا شده حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شهردار تبریز در حوزه ورزش هم اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند، مثلاً روز جمعه در عینالی که ۲۰ هزار نفر حضور داشت برنامه‌ای ترتیب داده بودند که این امر نشان از اهمیت ورزش در شهر و شهرداری دارد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: امید که دوستان دست در دست هم دهند تا در سه سال آینده با احیای مجدد سازمان ورزش، شاهد ایجاد و افزایش دوباره شور و نشاط در شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع دوم صحبت‌هایم بحث لونا پارک ائل‌گلی است که آبان امسال قرارداد آن به اتمام می‌رسد، گفت: خواهشمندم بعد از اتمام این قرارداد، لونا پارک خالی شود، چرا که قرار است ائل‌گلی ثبت ملی شود و با خروج لونا پارک کارهای ثبت رفع می‌شود.

هادی خاطرنشان کرد: لونا پارک در پارک عباس‌میرزا جانمایی شده است، دستگاه‌های موجود در رفع لونا پارک نیز باید استاندارد باشد و برخی فرسوده هستند که خواهشمندم در این زمینه تصمیم جدی گرفته شود.

هادی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری به اتفاق موافق خروج لونا پارک هستند، خاطرنشان کرد: شهردار نیز پیگیر این موضوع بوده است که لونا پارک خارج شود و کارهای ثبت آغاز شود.

کد خبر 592890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.