۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
ضرورت رفع مشکلات آب شرب رشت

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: وضعیت آب شهری در منطقه پیربازار و فرسودگی چاه‌ها از دغدغه‌های شهروندان است.

به گزارش ایمنا، مجید عزیزی در مورد آب شرب شهری در بعضی از مناطق شهرستان رشت اظهار کرد: نیاز ضروری به اصلاح و بهسازی شبکه و بهره‌مندی از آب شرب بهداشتی از مطالبات مهم شهروندان است که انتظار می‌رود اهتمام لازم در این خصوص به عمل آید تا در آینده نزدیک دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان باید توجه‌ای ویژه به ایستگاه‌های تصفیه خانه آب شرب در سطح روستاهای شهرستان رشت داشته باشد، ادامه داد: بهسازی و تصفیه آبی در ۱۰ روستای بخش لشت نشا بسیار ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: وضعیت آب شهری در منطقه پیربازار و فرسودگی چاه‌ها و قدیمی بودن کنتورهای آب شرب و هزینه‌های بالای این کنتورهای از دغدغه‌های به جای شهروندان است.

وی با بیان اینکه در بخش سنگر و کوچ‌اصفهان نیز در خصوص فاضلاب شهری و شکستگی لوله‌ها مشکلات فراوانی وجود دارد، اضافه کرد: توسعه شبکه فاضلاب شهری در بخش‌های مختلف این بخش‌ها به شدت احساس می‌شود.

عزیزی تصریح کرد: درخواست می‌شود کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت توجه ویژه ای به محرومیت زدایی در بخش فرسودگی آب شهری و روستاها داشته باشد.

وی با انتقاد از ادغام حوزه فعالیت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، گفت: با ادغام این دو شرکت عملاً توان مدیریتی و اعتبارات لازم برای توسعه شبکه محدود شده و انتظار می‌رود مشکلات در این حوزه با سرعت عمل بیشتری رفع شود.

کد خبر 592888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.