آغاز به کار ستاد محرم شهرداری قزوین

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام، ستاد محرم در این سازمان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، حسین برجی اظهار کرد: کمیته‌ای به منظور رعایت شأن عزاداری‌ها در تمام ابعاد معنوی، فرهنگی و ایمنی، میان شورای هیئت‌های مذهبی و دبیرخانه ستاد محرم قزوین تشکیل شده است و امیدواریم در این راستا خدمات مناسبی به خادمان اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

وی افزود: ارائه آموزش‌های لازم به صورت چهره به چهره به رؤسای هیئت‌های مذهبی، شارژکردن کپسول‌های آتش‌نشانی به صورت رایگان، صدور دستورالعمل ایمنی و کارشناسی، بازدید از مساجد، امامزاده‌ها، اماکن متبرکه، هیئت‌های مذهبی و تکایا و صدور مجوزهای لازم، از جمله خدمات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در این ستاد است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در بحث ایمنی و ترافیکی نیز نماینده نیروی انتظامی هشدارهای لازم در زمینه استفاده نکردن از آلات نامناسب موسیقی، آلودگی صوتی و زمان‌بندی هیئت‌های مذهبی و همچنین توصیه‌های لازم توسط سازمان زیباسازی برای نصب سازه‌های زیبا، نظم و انضباط در راه‌اندازی ایستگاه صلواتی را به هیئت‌های مذهبی ارائه می‌دهد.

برجی اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری براساس سیاست‌های ابلاغی و مجوزهای صادره در قالب مشارکت، مساعدت‌های لازم را به عزاداران حسینی ارائه می‌دهد.

وی گفت: سازمان‌های وابسته به شهرداری قزوین ازجمله سازمان‌های زیباسازی، مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، نماینده نیروی انتظامی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی عضو این ستاد است و خدمات خود را به هیئت‌های مذهبی ارائه می‌دهد.

کد خبر 592859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.