چرا رونالدو حین بازی منچستر ورزشگاه را ترک کرد؟

درست زمانی که همه فکر می‌کردند بالاخره داستان پرفراز و نشیب انتقال رونالدو در این پنجره به پایان رسیده، ستاره پرتغالی بین دو نیمه زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو دو روز پیش به تمرینات تیمش بازگشت و روز گذشته نیز نخستین بازی دوستانه خود را انجام داد. اما درست زمانی که به نظر می‌رسید همه شایعات نقل و انتقالات تمام شده، ورق برگشت!

مدتی است که رونالدو از شرایط خود در باشگاه منچستر یونایتد ناراضی است و صراحتاً اعلام کرده که تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد. او به دنبال تیم جدید است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فصل آینده جای دیگری بازی کند. با این حال پیشنهاد خاصی برای این بازیکن پرتغالی ارسال نشده و منچستر یونایتد نیز نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

گمانه‌زنی‌ها طی هفته‌های اخیر بسیار شدت گرفته بود و تقریباً هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که رونالدو در منچستر به کار خود ادامه دهد. با این حال این بازیکن دو روز پیش در تمرینات تیمش حاضر شد و روز گذشته نیز در ترکیب تیمش قرار گرفت تا شایعات کم رنگ شود و این طور تصور کنیم که او سال آینده نیز یکی از شیاطین سرخ خواهد بود.

با این حال درست زمانی که همه فکر می‌کردند بالاخره داستان پرفراز و نشیب انتقال رونالدو در این پنجره به پایان رسیده، ستاره پرتغالی بین دو نیمه زمین مسابقه و ورزشگاه را ترک کرد تا به تعویض شدنش اعتراض محکمی کرده باشد. او گفته است که حالا فرقی ندارد که کجا باشم و بازی را می‌توانم از خانه ببینم.

شاگردان اریک تن هاگ به آماده سازی خود برای این فصل ادامه می‌دهند و هنوز نمی‌دانند که آیا واقعاً کریس می‌ماند یا نه. پس از اینکه تن هاگ کریستیانو رونالدو را از بازی بیرون آورد، این فوق ستاره در نیمه دوم برای تماشای عملکرد هم تیمی‌هایش به روی نیمکت نرفت.

کریستیانو رونالدو در تور آسیایی منچستریونایتد شرکت نکرد و این شاید نشانه‌ای باشد که چرا اریک تن هاگ تصمیم گرفت به او اجازه بازی ندهد.

نکته قابل توجه دیگر این است که معمولاً مربیان از بازی‌های پیش فصل برای تماشای عملکرد بازیکنانی استفاده می‌کنند که در طول سال فرصت چندانی دریافت نمی‌کنند و به بازیکنان شروع کننده اجازه می‌دهند تا برای فصل جدید کمی آماده شوند و در عین حال استراحت کافی نیز داشته باشند. به این ترتیب می‌توان گفت که ناراحتی رونالدو از تعویض شدن کاملاً غیرمنطقی بود چرا که در جایگاه یک بازی دوستانه، حضور نود دقیقه‌ای او اهمیتی نداشت.

بازگشت رونالدو به تمرینات منچستر بازخوردهای متفاوتی را به همراه داشته است. او که در فضای مجازی اعلام کرده بود از بازگشت به تمرینات خوشحال است، واکنش‌های مثبت بسیار زیادی دریافت کرد. عده زیادی امیدوار هستند که یک فصل دیگر درخشش رونالدو در جزیره و منچستر را ببینند، اما از سوی دیگر برخی از افراد از بازگشت کریس ناراضی هستند و اعتقاد دارند زمانی که یک بازیکن هیچ تعهدی به باشگاهش ندارد، بهتر است تیم را ترک کند.

کد خبر 592824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.