تداوم اجرای طرح جناغی در پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح جناغی در بزرگراه‌های پایتخت گفت: مأموران پلیس راهور مستقر در جناغی بزرگراه‌ها از ورود ناگهانی و بدون نوبت خودروها به خروجی‌های بزرگراه‌ها جلوگیری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی همه‌خانی اظهار کرد: برخی از رانندگان با رعایت نکردن حق تقدم عبور در خروجی‌ها و جناغی معابر به خصوص بزرگراه‌ها اقدام به تضییع حقوق دیگر رانندگان و نیز اخلال در جریان ترافیک می‌کنند، گرچه تعداد این افراد زیاد نیست، اما حتی چند مورد انگشت شمار نیز می‌تواند موجب اخلال در جریان ترافیک شود، از این رو مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با این تخلف برخورد می‌کنند و اجازه تردد بدون رعایت مقررات و حق تقدم را نیز به این خودروهای متخلف نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه نباید برخی رانندگان تصور کنند که چنین اقدامی زرنگ بازی است، افزود: رانندگانی که مرتکب چنین تخلفی شده و به جای آنکه در لاین مربوط به خود برای خروج از معابر و بزرگراه‌ها حرکت کنند از لاین‌های مجاور وارد مسیر می‌شود، علاوه بر اینکه در روند ترافیک اخلال ایجاد می‌کنند، احتمال وقوع تصادفات را نیز افزایش می‌دهند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طرح پلیس در خروجی بزرگراه‌ها و معابر یا همان جناغی‌ها به اجرا درآمده است، ادامه داد: مأموران با حضور فیزیکی و نیز با استفاده از دوربین‌ها نسبت به اعمال قانون و جریمه متخلفان اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رانندگان باید بدانند که طرح جناغی در بزرگراه‌های پایتخت در حال اجرا است و تیم‌های پلیس راهور در این محدوده‌ها ضمن اعمال قانون متخلفان از ورود ناگهانی و بدون نوبت خودروها و زرنگ بازی برخی رانندگان جلوگیری خواهند کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 592806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.