جمع‌آوری ۱۵ قلاده سگ ولگرد در چهارباغ

سرپرست شهرداری چهارباغ از جمع‌آوری ۱۵ قلاده سگ بدون صاحب در این شهر خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور افزایش رفاه حال شهروندان انجام شده است.

محمد چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از جمع‌آوری ۱۵ قلاده سگ بدون صاحب در مهدی‌آباد چهارباغ خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در چهارباغ، ملک‌آباد، شهرک علوی و ابریشم در حال انجام است.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری چهارباغ در راستای حفظ امنیت جان شهروندان، جلوگیری از انتقال بیماری و پیشگیری از آسیب به سیمای شهر، نسبت به اجرای عملیات زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب اقدام می‌کنند.

سرپرست شهرداری چهارباغ با بیان اینکه حوزه خدمات شهری برای پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: صاحبان املاکی در خیابان فرهنگ، بلوار سردار سلیمانی اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کرده بودند که از آن‌ها جلوگیری شد.

وی از رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های معابر چهارباغ خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، کنترل سرعت خودروهای عبوری، کاهش تصادفات رانندگی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و رانندگان انجام شده است.

چگینی گفت: رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های شهر چهارباغ با رنگ‌های ترافیکی دو وجهی توسط نیروهای حوزه حمل‌ونقل و ترافیک معاونت شهرداری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، شهر چهارباغ مرکز شهرستان چهارباغ و شهری در استان البرز ایران است. این شهر از شمال به آزادراه کرج-قزوین، از شمال شرقی به خیابان صنعتکاران (مرز مشترک با کمالشهر کرج)، از سمت جنوب شرقی به خط راه‌آهن و جاده قزلحصار، از جنوب محدود به دکل‌های فشار قوی انتهای چهارباغ، از سمت جنوب غرب محدود به خیابان خراسان (روستای قوهه) و خط راه‌آهن و از سمت شمال غرب محدود به خیابان تک‌ماکارون (مرز مشترک با بخش مرکزی) محدود می‌شود.

کد خبر 592797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب بانو‌ IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    واقعا که پانزده سگ جمع آوری کرده از چهارباغ اعلام می کند ؟! شرم آور است این همه سگ در چهارباغ کرج است مردم امنیت جانی ندارند چرا شهرداری تا این اندازه کم کار است که مردم دائما باید اعتراض و شکایت کنند برای جمع آوری سگ های ولگرد چرا خودشان کل سگ های ولگرد را جمع آوری نمی کنند که باعث قتل و قطع عضو میشوند و باعث انواع بیمارها شهرداری خسته نباشی واقعا که !!!!! حقوق شما حلال نیست مردم امنیت ندارند .