تلاش چلسی برای هایجک ستاره بارسلونا از منچستر

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه دهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی امیدوار است که منچستریونایتد را برای جذب فرنکی دی‌یونگ "شکست" دهد و تلاش خواهد کرد تا دو بازیکن را به صورت در ازای این انتقال به بارسلونا بفرستد. آبی‌ها احتمالاً می‌توانند دو بازیکن دفاعی فعلی مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا را جذب کنند.

تلاش چلسی برای هایجک ستاره بارسلونا از منچستر

* منچستریونایتد که شدیداً به مهاجم آژاکس علاقه مند است، تاکنون پیشنهادهایی برای خرید آن‌ها ارائه داده، اما همانند بار نخست، شاهد رد پیشنهاد دوم برای آنتونی مهاجم برزیلی آژاکس بود.

دیلی میل:

* هواداران یوونتوس شنیدن خبر مصدومیت پل پوگبا به‌شدت ترسیده‌اند و به بدشانسی خود اشاره می‌کنند. ستاره فرانسوی یووه، تنها چند روز پس از پیوستن به تور پیش فصل این باشگاه در ایالات متحده، مصدوم شده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی در راه جذب وسلی فوفانا، ضربه بزرگی خورده است زیرا پاری سن ژرمن به رقابت برای جذب این مدافع از لسترسیتی پیوسته است.

تلاش چلسی برای هایجک ستاره بارسلونا از منچستر

* چلسی در تلاش برای جذب یوسکو گواردیول، مدافع لایپزیگ بود که باشگاه آلمانی صراحتاً با درخواست آن‌ها مخالفت کرده است.

* مطابق نظرسنجی‌های صورت گرفته، منچستریونایتد در این فصل تنها یک درصد شانس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر دارد.

دیلی اکسپرس:

* چلسی همزمان روی بستن دو قرارداد برای تقویت خط دفاعی خود کار می‌کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که وسلی فوفانا از لسترسیتی و دنزل دامفریس از اینترمیلان هر دو در تیررس آبی‌ها قرار دارند زیرا توماس توخل برای ایجاد یک خط دفاعی مستحکم تلاش می‌کند.

اتلتیک:

* فولام پیشنهاداتی برای مالانگ سار از چلسی و عیسی دیوپ از وستهام ارسال خواهد کرد. اعتقاد بر این است که فولام، هم پیشنهاد قرضی و هم پیشنهاد دائمی را برای سار به چلسی ارائه کرده است، در حالی که قیمت پیشنهادی برای دیوپ ۱۵ میلیون پوند است.

ایندیپندنت:

* روبرتو فیرمینو تاکید کرده است که می‌خواهد در لیورپول بماند، و او تمام گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش در خصوص پیشنهادهای یوونتوس را رد کرده است.

دیلی رکورد:

* استفن گلس، سرمربی سابق آبردین اعتراف کرده است که احتمالاً «بازیکنان مسن‌تر» (سهم خواه) زیادی در این تیم وجود داشته‌اند که او صندلی داغ سرمربی‌گری تیم را قبل از بازسازی ترکیب توسط گودوین (مدیر باشگاه) ترک کرده است.

سان اسکاتلند:

* فاشیون ساکالا مهاجم نیجریه‌ای، که به صورت قرضی در رنجرز بازی می‌کند، علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد. اما این مهاجم می‌خواهد با جیووانی فن برونکهورست، رئیس این تیم برای گفتگو در مورد آینده خود، ملاقات کند.

کد خبر 592785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.