بهسازی و مرمت پیاده‌راه‌های خرم‌آباد

مدیر عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: بهسازی و مرمت پیاده‌راه‌های خیابان امام(ره) و انقلاب با ۶میلیارد تومان اعتبار در دو فاز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، فرشید فلاحی‌نژاد با اشاره به بهسازی و مرمت بخشی از پیاده‌راه‌های خرم‌آباد، اظهار کرد کرد: امسال شش میلیارد تومان در دو فاز برای بهسازی و مرمت پیاده‌راه‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در فاز نخست، بهسازی خیابان امام (ره) از پل حاجی تا میدان شهدا با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روبه‌روی شهربازی کیو با ۷۰۰ میلیون تومان را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: علاوه بر سنگ‌فرش، جدول‌سازی و رهاسازی درختان خیابان امام (ره) نیز انجام می‌شود، چراکه بسیاری از جدول‌سازی‌ها قدیمی است و به درختان آسیب وارد کرده است.

فلاحی‌نژاد با بیان اینکه در فاز دوم بهسازی و مرمت پیاده‌راه‌های خیابان انقلاب تا سه راه مطهری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مناقصه فاز دوم پیاده‌راه‌سازی نیمه دوم سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سنگ‌فرش پیاده‌راه‌ها را به صورت همسان انجام می‌دهیم، تاکید کرد: علاوه بر زیباسازی و حفظ سلامت شهروندان، حفاظت از درختان شهر نیز بسیار مهم است.

منبع فارس

کد خبر 592781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.