نصب بیش از ۱۵۰۰ متر بنر تبلیغاتی در فردیس

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از نصب بیش از ۱۵۰۰ متر بنر تبلیغاتی با موضوع محرم در سطح شهر خبر داد.

حسین روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تمام معابر و میادین شهر سیاه‌پوش ایام محرم شده است، اظهار کرد: شهر عزادار سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به نصب المان‌های ماه محرم در شهر فاطمی فردیس، افزود: بیش از هزار و پانصد مترمربع از تابلوهای تبلیغاتی شهر به اکران‌های متناسب با ماه محرم اختصاص یافته و بالغ بر ۱۰۰ کتل و کتیبه در میادین نصب شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان اینکه کلیه معابر شهر با پرچم و آویزهای مشکی سیاه‌پوش شده است، خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری، واحد زیباسازی و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری نهایت همکاری خود را با هیئت‌های مردمی اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص برپایی تکیه‌ها و مجالس عزاداری انجام داده است و این همدلی و همکاری تا پایان ایام محرم ادامه خواهد داشت.

روستایی از مردم ولایت‌مدار فردیس خواست در زمان برگزاری مراسم عزاداری در حفظ پاکیزگی و سیمای بصری شهر کوشا باشند و در این روزها پاکبانان زحمت‌کش شهرداری را یاری کنند.

به گزارش ایمنا، فردیس مرکز شهرستان فردیس استان البرز است. این شهر از شمال با کرج از جنوب با ملارد از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین‌دشت همسایه است.

کد خبر 592756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.