ستاره لیورپول به یوونتوس می پیوندد؟

زمزمه هایی از احتمال انتقال بابی فیرمینو به یوونتوس شنیده می‌شود، اما ظاهرا قصد خود بازیکن، ماندن در لیورپول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبرتو فیرمینو همچنان به صحبت‌ها در خصوص خروج خود از لیورپول ادامه می‌دهد، این درحالی است که یوونتوس مشتاق به جذب او است، اما بازیکن برزیلی می‌گوید قصدش "ماندن" درلیورپول است.

این مهاجم ۳۰ ساله در آخرین سال قرارداد خود با قرمزهای لیگ برتر قرار دارد و افرادی مانند داروین نونز را رقیب سرسختی می‌بیند که در نهایت جای او را پر می‌کنند.

هرگز تمدید با او در مرسی ساید مورد بحث قرار نگرفته است، و این به این معنی است که او می‌تواند در تابستان ۲۰۲۳ به عنوان بازیکن آزاد، تیم را ترک کند، اما ستاره‌ی آمریکایی جنوبی اصرار دارد که او دوست ندارد که به تیم دیگری انتقال پیدا کند و می‌خواهد همکاری خود با لیورپول را طولانی‌تر کند.

آیا روبرتو فیرمینو لیورپول را ترک خواهد کرد؟

فیرمینو از سال ۲۰۱۵ در لیورپول حضور داشته و ۳۲۸ بازی در طول ۷ سال برای آنها انجام داده است. او ۹۸ گل به ثمر رسانده است و قصد دارد در باشگاهی بماند که شانس قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام کارابائو و جام باشگاه‌های جهان را دارد.

فیرمینو در خصوص برنامه‌های آینده خود به رسانه TNT Sports گفته است: "من عاشق این تیم، این شهر و هواداران هستم. من اینجا هستم. البته می‌خواهم بمانم.»

آیا لیورپول به دنبال فروش روبرتو فیرمینو است؟

قرمزها ممکن است وسوسه شده باشند تا زمانی که هنوز می‌توانند، از فیرمینو پول نقد به جیب بزنند، به خصوص پس از سرمایه گذاری در راه جذب داروین نونز به عنوان یک شماره ۹ دیگر و هم پست بابی برای هدایت خط حمله آنها، اما یورگن کلوپ گفته است که قصد دارد فیرمینو را به عنوان یک چهره با تجربه در برنامه‌های خود نگه دارد.

مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون فیرمینو گفت: "بابی برای ما حیاتی است، قلب و روح این تیم، نحوه بازی ما در سال‌های گذشته فقط به خاطر بابی امکان پذیر بود. به همین دلیل است که من واقعاً خوشحالم که او توانسته است در اکثر اوقات در تور پیش فصل، اینجا تمرین کند. هیچ شکی در مورد کیفیت بابی وجود ندارد. بقیه چیزها را خواهیم دید که امسال چطور پیش خواهد رفت، اما او برای ما ضروری است."

فیرمینو در جام کامیونیتی شیلد ۲۰۲۲، شب گذشته از ابتدا در ترکیب لیورپولی‌ها قرار داشت و نونز در نیمه دوم جایگزین او شد، این مرد اروگوئه ای در پیروزی ۳بر۱ مقابل منچسترسیتی، یک پنالتی برای تیمش گرفت و یک گل هم به ثمر رساند.

کد خبر 592644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.