آرسنال به ستاره لسترسیتی علاقه‌مند است؟

تیم فوتبال آرسنال به دستور میکل آرتتا، نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا ستاره لسترسیتی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میکل آرتتا اشاره کرده که ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خریدهای بیشتری به آرسنال نقل مکان کنند، و توپچی‌ها همچنان در بازار برای تقویت ترکیب خود فعال هستند.

گمانه زنی‌ها درباره علاقه آنها به هافبک لستر، یوری تیلمانز ادامه دارد. وقتی صحبت از اهداف آرسنال به میان می‌آید، آرتتا برای صحبت درباره آن، کم کاری می‌کند، اما امیدوار است تحرکات بیشتری وجود داشته باشد.

باشگاه‌های لیگ برتر تا اول سپتامبر فرصت دارند تا کار جذب بازیکنان در سال ۲۰۲۲ را تکمیل کنند و آرسنال قبلاً قراردادهایی را با بازیکنانی مانند فابیو ویرا، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، بسته است.

آیا خریدهای بیشتری در آرسنال وجود خواهد داشت؟

آرتتا که از دروازبان آمریکایی، "مت ترنر" استقبال کرده و مارکینیوس مهاجم برزیلی را هم عالی قلمداد کرده است، در مورد معاملات بیشتر گفت: "ما همچنان امیدواریم اگر بازار اجازه دهد، کارهای بیشتری انجام دهیم. همه شما، در چند روز گذشته نیز، شاهد تحرکاتی بودید. ما می‌خواهیم تعادل کامل و برنامه‌ای را که از ابتدا می‌خواستیم، به دست آوریم. اینکه آیا ما به آن دست می‌یابیم یا نه، داستان دیگری است، اما من از جایی که اکنون در آن قرار داریم، راضی هستم.» هواداران آرسنال سعی می‌کنند با وجود فرم عالی تیمشان در پیش فصل، خود را فریب ندهند.

آیا آرسنال بازیکنان بیشتری را خارج خواهد کرد؟

در حالی که همچنان به جست و جوی بازار برای افزودن بازیکنان احتمالی ادامه می‌دهیم، ممکن است در هفته‌های آتی معاملات بیشتری در شمال لندن رخ دهد.

نونو تاوارس آخرین نفری است که از مارسی جدا شده است، زیرا او به صورت قرضی یک فصل با مارسی قرارداد بسته بود و آرتتا مطمئن است که توافق با نونو و مارسی، به نفع همه خواهد بود.

او گفته است: "برای پیشرفت نونو، من فکر می‌کنم که انتقال او واقعاً مهم خواهد بود. بدیهی است که ما الکس را در آن پست به خدمت گرفته‌ایم و تیرنی را نیز داریم، که دو بازیکن واقعاً قوی در آن پست هستند و ما معتقدیم که بهترین راه حل برای نونو، انجام این کار بود.

آرسنال رقابت‌های فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ لیگ برتر را با بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس در روز جمعه آغاز خواهد کرد، با یک پیش فصل مفید که شامل پیروزی ۴ برصفر مقابل چلسی در جام فلوریدا بود و البته نمایش بی نظیر در زمین خانگی مقابل سویا که با نتیجه ۶-۰ به پایان رسید؛ بردی مهم که ژسوس در آن هت‌تریک کرد.

کد خبر 592639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.