بسیج نقش موثری در برگزاری مراسم اربعین دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج در آستانه اربعین حسینی بازیگر مهمی در برگزاری با کیفیت موکب‌های شهرداری است، اما هنوز موفق به دریافت وجه از اعتبارات مصوب خود نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر قائمی، امروز _یک‌شنبه نهم مردادماه_ در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره فعالیت ۴۰ ساله سازمان بسیج از این سازمان به عنوان شجره طیبه و یادگار امام راحل نام برد و اظهار کرد: این سازمان در این مدت کارهای اثرگذار بسیاری را به سرانجام رسانده است و سازمان بسیج شهرداری تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده، چرا که در سال جاری اقدام به توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در دو مرحله بین اقشار کم‌برخوردار، از همکاران شهرداری تهران کرده است.

وی ادامه داد: این سازمان نقش پررنگی در برگزاری برنامه‌های بزرگ مقیاس شهری از جمله اجتماع پرشور سلام فرمانده، مراسم بزرگ‌داشت سالگرد ارتحال امام (ره)، اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)، مراسم گرامی‌داشت سال روز آزادی خرمشهر و سایر برنامه‌ها داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی که اتفاقاً بسیج بازیگر مهمی در برگزاری با کیفیت موکب‌های شهرداری است، اما هنوز موفق به دریافت وجه، از اعتبارات مصوب خود نشده است، گفت: این مهم نیازمند اقدام فوری از جانب شهرداری تهران است.

کد خبر 592621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.