قطار فاز ۳ «بوستان زندگی» به ایستگاه مناقصه رسید

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: عملیات اجرایی فاز سوم بوستان زندگی، از سرداب تا بوستان خدمت «بوستان شرقی» با هزینه‌ای بالغ بر صد میلیارد ریال آماده مناقصه شد.

سیدرسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان زندگی شرقی حدفاصل سرداب تا بوستان خدمت با مساحتی حدود ۳۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آماده انجام مناقصه و اجرایی شدن عملیات عمرانی است.

وی افزود: این پروژه شامل آبنما، آمفی‌تئاتر روباز، زمین اسکیت فری‌استایل، زمین اسکیت پارکور، زمین بدمینتون، زمین پتانک، عمارت باغ ایرانی، سرویس بهداشتی و سکوهای نشیمن است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: از دیگر اماکنی که برای پروژه بوستان زندگی در نظر گرفته شده است می‌توان به ایستگاه ورزش صبحگاهی، زمین بازی کودکان، زمین بازی شطرنج، میزهای پینگ‌پنگ، بوفه، ست ورزشی و فضای سبز پیرامونی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مسیر بوستان زندگی یک مسیر تفریحی است که در طراحی آن از کوچه باغ‌های قدیم نجف‌آباد الهام گرفته شده و به جهت ایجاد مکانی سرشار از طراوت و شادابی برای استراحت و تفریح شهروندان به اجرا درآمده است.

موسویان اضافه کرد: در طراحی مسیر بوستان زندگی از عنصر آب که نشانه پاکی و روشنایی است استفاده شده است و در طول مسیر ساخت مراکز فرهنگی، هنری، ورزشی، المان‌های شهری، نمادهای معماری سنتی و فضاهای مفرح در دستور کار قرار داشته است.

وی گفت: از ابتدا در تصویب طرح، مسیر پیاده‌محور مصوب شده است و براساس این مصوبه مجبور به طراحی پیاده هستیم؛ بنابراین پل زندگی جهت عبور پیاده دو طرف پروژه را به هم متصل می‌کند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد افزود: مناقصه این پروژه در حال اجرا است و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

کد خبر 592587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.