طرح بازدید از اماکن مذهبی قزوین در دهه اول محرم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: سازمان آتش‌نشانی در ایام محرم در حالت آماده‌باش است و به خدمت‌رسانی به عزاداران، تکایا و مساجد می‌پردازد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و دهه اول محرم به منظور ارتقا ایمنی اماکن مورد استفاده عزاداران حسینی طرح بازدید ایمنی از مساجد، حسینیه‌ها و تکایا توسط سازمان آغاز شد.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی آمادگی کامل در ارائه خدمات امدادی در شب‌های دهه اول محرم ضمن همکاری با ستاد ساماندهی محرم مستقر در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در خصوص ارائه دستورالعمل‌ها و تمهیدات ایمنی به مسئولان و مدیران هیئت مذهبی بازدیدهای ایمنی را نیز در دستور کار دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ارائه خدمات سریع به شهروندان در این دهه خودروهای آتش نشانی در سطح معابر بر ترافیک و اطراف امامزادگان و محل تجمع عزاداران حسینی مستقر خواهد شد.

موسی‌خانی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ویژه در تکایا و اماکن عزاداری موقت، باید موارد ایمنی با توجه به دستورالعمل‌ها رعایت شود، به همین منظور کارشناسان مورد پیشگیری سازمان مستقر در ستاد ساماندهی محرم و محل ایستگاه شهید بابایی آمادگی هرگونه همکاری در این خصوص هستند.

کد خبر 592586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.