بونوچی: جایگزین شایسته‌ای برای دلیخت پیدا کردیم

مدافع ایتالیایی یوونتوس به خرید جدید تیمش در خط دفاعی امید زیادی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، لئوناردو بونوچی از خرید جدید یوونتوس و به بازگشت گورخرها به قله فوتبال اروپا تاکید کرد.

اگرچه یوونتوس در فصل گذشته در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت، اما نتوانست زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و هواداران را پس از یک دوره طولانی ناامید کرد. یوونتوس در نیم فصل دوم بهتر ظاهر شد اما این مقدار برای جبران نتیجه‌های ضعیف دور رفت کافی نبود.

بیانکونری در فصل جدید با رویکرد جدیدی وارد رقابت‌های سری‌آ خواهد شد و پس از بازگشت پوگبا و به خدمت گرفتن دی ماریا، امیدوار است تا برمر به عنوان مدافع جدید، جایگزین خوبی برای دلیخت باشد که به تازگی راهی بایرن مونیخ شد.

بونوچی در صحبت با کانال یوونتوس، ابتدا نظرات خود را درمورد خریدهای تابستانی انجام شده بیان کرد: احساس بسیار مثبتی داریم. شور و شوق بسیار خوبی در تیم شکل گرفته و همه آماده هستیم. تازه واردها نشاط و اشتیاق زیادی برای همکاری با هم دارند. همچنین سطح و شدت تمرینات را بالا برده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما خوش‌شانس هستیم زیرا دو بازیکن مهم، پوگبا و دی ماریا به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، ادامه داد: ‌ پوگبا به خوبی تیم را می‌شناسد و دی ماریا نیز به تنهایی یک ستاره و بازیکن برنده است. امید و تمایل زیادی برای بازگشت به اوج ایتالیا و اروپا داریم. ذهنیت قهرمانی در طی سال‌های اخیر خدشه دار شده و باید فداکاری کنیم تا به روزهای خوب بازگردیم.

در نهایت بونوچی در مورد جدایی ماتیاس دلیخت و آمدن جانشین او گلیسون برمر صحبت کرد: پس از جدایی دلیخت، برمر خرید مناسبی بود. او ویژگی‌های مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد. شک ندارم که آینده بزرگی در انتظار اوست.

یوونتوس روز گذشته در آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود در آمریکا به مصاف رئال مادرید رفت. آنها قبل از شروع فصل خود یک بازی دوستانه دیگر مقابل اتلتیکو مادرید دارند و سپس دوباره در سری‌آ به میدان خواهند رفت.

کد خبر 592555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.