پیشرفت ۲۲ درصدی پل زیرگذر اندیشه 

معاون عمران شهری شهرداراصفهان با بیان اینکه احداث پروژه پل زیرگذر اندیشه تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این پروژه، اتصال کندرو جنوبی اتوبان ذوب‌آهن به مسیر مستقیم در محل راستگرد به بزرگراه شهید اقارب‌پرست را برقرار می‌کند.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از معضلات بزرگراه ذوب‌آهن نبود کندرو به سمت بلوار کشاورز است، البته در ضلع جنوبی بزرگراه ذوب‌آهن کندرویی وجود دارد که تنها به سمت بزرگراه شهید اقارب‌پرست ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته حوادث ناگواری را در این محور شاهد بودیم که در راستای کاهش این حوادث، طرح احداث کندرو به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و اکنون عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه پل زیرگذر اندیشه در منطقه ۱۳ واقع شده و هزینه اجرایی آن بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه پروژه پل زیرگذر اندیشه تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اضافه کرد: این پروژه، اتصال کندروی جنوبی اتوبان ذوب‌آهن به مسیر مستقیم در محل راستگرد به بزرگراه شهید اقارب‌پرست را برقرار می‌کند و ضریب ایمنی این مسیر را به دلیل حذف تداخل حرکت مستقیم و راستگرد بالا می‌برد.

کشاورزراد با اشاره به مشخصات پروژه پل زیرگذر اندیشه، گفت: طول این پروژه ۴۵۰ متر است که به همراه ۱۱۰ متر پل و ۳۰۰ متر دسترسی و کندرو محاسبه شده است.

وی تاکید کرد: در پروژه احداث پل زیرگذر اندیشه، ۲۴ هزار متر مکعب خاک‌برداری، ۴۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی، ۱۳۰۰ تن آسفالت و ۵۵۰ تن آرماتور استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: عملیات اجرایی پروژه پل زیرگذر اندیشه توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

کد خبر 592553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.