رد پیشنهاد اتلتیکومادرید توسط منچستر

با رد شدن گزینه بایرن‌مونیخ و چلسی از رقابت برای جذب این ستاره، اتلتیکومادرید به عنوان بهترین تیم برای مقصد بعدی رونالدو معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس‌، پس از دو هفته غیبت در تمرینات منچستر یونایتد به دلایل خانوادگی، رونالدو بالاخره به جمع بازیکنان و کادر فنی منچستر برگشت تا احتمالات درخصوص آینده او با ابهام بیشتری همراه شود.

ستاره ۳۷ ساله منچستر یونایتد مدتی است که نارضایتی خود را از شرایط باشگاهش اعلام کرده و گفته است که می‌خواهد به هر ترتیب در همین پنجره منتقل شود. او از عدم حضور یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا راضی نیست و به دنبال تیم جدیدی می‌گردد که بتواند به اندازه سال‌های پایانی فوتبالش، بلندپرواز باشد.

با رد شدن گزینه بایرن مونیخ و چلسی از رقابت برای جذب این ستاره، اتلتیکو مادرید به عنوان بهترین تیم برای مقصد بعدی رونالدو معرفی شده است. رونالدو علاقه مند به دیگو سیمئونه و سبک بازی اوست. همچنین با توجه به جایگاه اتلتیکو مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، این باشگاه مقصد مناسبی برای کریس رونالدو محسوب می‌شود.

با این حال، اگر اتلتیکو بخواهد ستاره سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرد، باید بازیکنان فعلی خود را به فروش برساند. کاهش دستمزد حداقل دو تن از بازیکنان اصلی اتلتیکو اولین اتفاقی است که باید رقم بخورد. سپس آن‌ها باید فکری به حال پرداخت هزینه جذب رونالدو کنند.

اتلتیکو مادرید بدین منظور در نظر داشت تا آنتوان گریزمان که فصل گذشته نیز آنچنان درخشان ظاهر نشد را به منچستر بفرستد. این ستاره فرانسوی دستمزد زیادی دریافت می‌کند و در بازار نیز ارزش قابل توجهی دارد. اتلتیکو با انتقال او می‌توانست گره بزرگی از انتقال رونالدو را باز کند. با این حال باشگاه منچستر یونایتد صریحاً اعلام کرد که علاقه‌ای به جذب گریزمان ندارد.

یونایتد از همان ابتدا تمایلی به جدایی کاپیتان پرتغال نداشته و او را به راحتی رها نمی‌کند. با وجود اشتیاق این فوتبالیست برای جدایی، تن هاگ علاقه‌ای به جایگزین کردن وی ندارد. سرمربی جدید یونایتد کریستیانو را می‌خواهد و ظاهراً هیچکس نمی‌تواند جای خالی این بازیکن را پر کند!

کد خبر 592538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.