تخصیص بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی به مهدیشهر

دبیر کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مهدیشهر از تخصیص بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی به این شهر با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان خبر داد.

مهدیه سامعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه ورزش و تخصیص اعتبار در این زمینه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری مهدیشهر است، اظهار کرد: در پی سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و جلسه مشترکی که بین اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مهدیشهر با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به ورزش مهدیشهر اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات عدیده‌ای در زمینه ورزش شهرستان مهدیشهر وجود دارد، ادامه داد: از جمله این مشکلات می‌توان به زمین چمن مصنوعی هاکی مهدیشهر اشاره کرد، زیرا این زمین چمن دومین زمین چمن مصنوعی استاندارد ایران است و به دلیل زیرسازی نامناسب در گذشته با مشکلاتی مواجه و پس از مدتی تمام نرده‌های موجود در این زمین و چمن آن تخریب شد و گلایه ورزشکاران و شهروندان را به دنبال داشت. اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با احصای این مطالبات، تصمیم گرفتند تا با پیگیری تخصیص اعتبار، موضوعاتی مانند خاک، آجر، فضاسازی، ایمن‌سازی و استانداردسازی در این مجموعه تسریع شود تا ورزشکاران و شهروندان در آینده نزدیک بتوانند از فضای این مجموعه و محوطه آن برای ورزش و پیاده‌روی استفاده کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مهدیشهر افزود: برای زمین چمن هاکی مبلغی حدود ۷۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که با هماهنگی پیمانکار، یک ماه از عملیات اجرایی بهسازی این مجموعه می‌گذرد و امیدواریم با همین میزان اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه به پایان برسد و با رسیدگی و مراقبت درست از این مجموعه توسط سازمان‌های مربوطه، دیگر شاهد تخریب و فرسودگی آن نباشیم.

وی با اشاره به مشکلات استادیوم آزادی شهرستان مهدیشهر به عنوان مطالبه ورزشکاران و شهروندان، تصریح کرد: با توجه به اعتبار تخصیص یافته و مشخص شدن پیمانکار، به زودی عملیات اجرایی بهسازی و استانداردسازی این مجموعه ورزشی آغاز خواهد شد.

کد خبر 592536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.