۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
پرده‌برداری رم از الماس جدید

دیبالا نخستین بازی خود را در لباس جالوروسی انجام داد و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا روز گذشته نخستین بازی خود را در پیراهن رم و برای مورینیو انجام داد که در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم پایتخت‌نشین ایتالیا همراه شد.

شاگردان ژوزه مورینیو روز گذشته بازی خوبی برابر تاتنهام انجام دادند و موفق شدند در نهایت از سد شاگردان کونته عبور کنند. اگرچه تیم آنتونیو کاملاْ منسجم و مستعد به نظر می‌رسید، اما مورینیو با بهره‌گیری از توانمندی‌های ستاره جدید خود یعنی دیبالا، مسیر پیروزی را هموار کرد.

دیبالا روز گذشته موفق شد در اولین بازی خود برای رم، اولین پاس گل خودش را در لباس این تیم ارسال کند. او پس از ۶۰ دقیقه حضور در زمین مسابقه، همکاری خوبی با نیکولو زانیولو داشت و توانست برگ برنده تیمش در بازی دوستانه باشد.

ستاره آرژانتینی که به تازگی از یوونتوس به رم پیوسته، بسیار امیدوار است تا در تیم جدید خود بتواند ارزش‌هایش را ثابت کند. دیبالا به مدت هفت سال در باشگاه یوونتوس حضور داشت و حتی تبدیل به کاپیتان اول این تیم نیز شد، با این حال سران بیانکونری تصمیم گرفتند قرارداد وی را تمدید نکنند و اجازه جدایی رایگان او را صادر کردند.

دیبالا مدتی در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال تیم جدید بود و شایعات زیادی نیز درباره او به گوش می‌رسید اما در نهایت مشخص شد که بسیاری از باشگاه‌ها تمایلی نداشتند که او را به خدمت بگیرند. در نهایت وی طی توافقی سریع و قابل انتظار، راهی آ اس رم شد تا دوران جدیدی را در فوتبال خود همراه با ژوزه مورینیو آغاز کند.

رم قبل از شروع فصل جدید سری آ یک بازی دوستانه دیگر دارد که در روز هفتم آگوست برابر شاختار دونتسک برگزار خواهد شد. اولین بازی آنها در فصل جدید فوتبال ایتالیا نیز مقابل سالرنیتانا در روز چهاردهم آگوست است.

کد خبر 592532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.