لوایح به موقع به صحن شورای شهر ارائه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مورد رویداد فرهنگی عطر سیب که موضوعی مناسبتی است و هر ساله تکرار می‌شود این تذکر را باید داد که چرا لایحه مجوز هزینه کرد آن بعد از تمام شدن برنامه به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود؟ شهرداری در موارد این چنینی باید دقت نظر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور، امروز یک‌شنبه نهم مردادماه_ در خصوص به ارائه دیر هنگام لایحه مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ طی تذکری، اظهار کرد: برنامه‌هایی که در ایام محرم، صفر و اربعین برگزار می‌شود در زمره برنامه‌هایی است که در سنوات مختلف اجرا شده و شاهد هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در سنوات مختلف بودیم.

وی ادامه داد: رویداد فرهنگی عطر سیب یکی از این برنامه‌ها است که هر ساله برای ارائه خدمات به هیئت مذهبی برگزار می‌شود. این رویداد از دوم مرداد کار خود را آغاز کرد و امروز آخرین روز فعالیت آن است، اما می‌بینیم که لایحه آن امروز به صحن شورای اسلامی شهر آمده است. موارد این چنینی نیاز به آن دارد که لوایح‌شان زودتر در اختیار شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در کمیسیون تاکید ویژه‌ای بر ارائه به موقع لوایح از جمله لایحه مراسم اربعین بوده است، گفت: امروز لایحه یک فوریتی مراسم اربعین به صحن آمد که این ارائه به موقع است و می‌توانیم بررسی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در مورد رویداد فرهنگی عطر سیب که موضوعی مناسبتی است و هر ساله تکرار می‌شود این تذکر را باید داد که چرا لایحه مجوز هزینه کرد آن بعد از تمام شدن برنامه به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود؟ شهرداری در موارد این چنینی باید دقت نظر داشته باشد.

کد خبر 592530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.