عضویت ۶ شهر در کارگروه حجاب و عفاف شهرداری‌ها

مدیریت امور زنان و خانواده شهرداری سمنان به همراه مدیران شهرداری‌های تهران، مشهد، همدان، کرج و قزوین به عضویت کارگروه حجاب و عفاف شهرداری‌ها در وزارت ورزش و جوانان درآمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله غلامعلی از برگزاری مسابقات ورزش کارمندی با عنوان جام شهید باکری در شهرداری‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: المپیاد فرهنگی ورزشی با عنوان پرچم برای شهروندان برگزار خواهد شد.

مدیریت امور زنان و خانواده شهرداری سمنان خواستار انجام فعالیت‌های مشترک میان شهرداری‌ها، ادارات ورزش و جوانان و بسیج شد.

در ادامه این نشست سمیه قاسمی، مدیر امور زنان و خانواده شهرداری سمنان با اشاره به حجم کار شهرداری و کارکنان آن، خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری‌ها فرصت چندانی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارند و این فرصت باید با مشارکت ادارات ورزش و جوانان، شهرداری‌ها و بسیج به صورت منسجم برگزار و از موازی‌کاری در این زمینه خودداری شود که بسترسازی فرهنگی پیش نیاز آن است.

به گزارش ایمنا، نظارت بهتر و بیشتر بر اماکن ورزشی، شناسایی ورزشکاران مروج حجاب و عفاف، استفاده از لباس‌های مناسب برای فعالیت بانوان ورزشکار، تأمین محتوا و موسیقی‌های مناسب و بومی برای بعضی رشته‌های ورزشی و فراهم کردن محیط‌های مناسب و امن برای ورزش خانواده‌ها از مواردی بود که در این هم‌اندیشی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

طی نشست مدیریت امور زنان و خانواده شهرداری سمنان با مدیران شهرداری‌های تهران، مشهد، همدان، کرج و قزوین به عضویت کارگروه حجاب و عفاف شهرداری‌ها در وزارت ورزش و جوانان در آمدند. این کارگروه با هدف هم‌فکری و هم‌اندیشی در مقوله حجاب و عفاف بین مدیران شهرداری و وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

کد خبر 592521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.