دوره‌های آموزشی مهارت محور در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور در فرهنگ‌سرا برگزار شد.

امیر حسین عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت هفته کارآفرینی، فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در راستای ارتقای توانمندی، مهارت نیروی انسانی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی کرد.

‌وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی هدفمند فرهنگ‌سرا در راستای آموزش‌های تخصصی و متنوع بانوان در طول سال افزود: به منظور تسهیل‌گری فرصت کارآفرینی با همکاری آموزشگاه‌های تخصصی هم‌زمان با هفته کارآفرینی، در قالب یک برنامه بلندمدت و منظم دوره‌های آموزشی با عنوان"پنج شنبه‌های مهارتی"در این مرکز فرهنگی آغاز شد که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنایی با هنرهای مختلف و زندگی بهتر برای شهروندان از جمله موضوعاتی است که طرح "پنج شنبه‌های مهارتی" با تمرکز بر این موضوعات برگزار و در این رویداد بانوان با حضور در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی به صورت رایگان شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی می‌تواند در قبول مسئولیت‌های زندگی شهری و بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی مؤثر باشد، ضرورت برگزاری دوره‌های مهارت محور برای بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده سالم و موفق را مورد تاکید قرار داد.

عبدلی گفت: هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ما فرصت می‌دهد تا هم از مجموعه تلاش‌های تلاشگران امر آموزش قدردانی کنیم و با توجه به اینکه توانمندی بانوان یکی از اصول نشاط و شادابی خانواده و پیش زمینه مهم برای درآمدزایی آنها می‌باشد، ضرورت اهتمام در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور را یادآوری می‌کند.

به گزارش ایمنا؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و شرکت در دوره‌های آموزشی به فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسدالله - خیابان شهیدان اسلامی‌تبار مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۵۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 592518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.