بسترسازی برای برگزاری هیئت‌های مذهبی محرم در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری مانند سال‌های گذشته هر گونه همکاری و بسترسازی و کمک به گروه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و فرهنگی را مد نظر دارد تا شهروندان بتوانند پرشورتر از هر سال در این مراسم حضور یابند.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه خدمات شهری و مدیریت شهر در هفته گذشته، اظهار کرد: این نمایشگاه در حوزه حمل‌ونقل عمومی، خدمات شهری و شهر هوشمند بود.

وی ادامه داد: شهروندان با بازدید از این نمایشگاه می‌توانستند از ظرفیت‌های مدیریت شهری توسط حوزه‌های مختلف کسب و کاری به خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان که بسیار قوی و فعال حضور یافتند، بهره‌مند شوند، علاوه‌بر این افراد از استان‌ها و شهرهای دیگر نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از این هفته وارد ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) شده‌ایم؛ شهرداری مانند سال‌های گذشته هر گونه همکاری و بسترسازی و کمک به گروه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و هیئت‌های فرهنگی را مد نظر دارد تا شهروندان بتوانند پرشورتر از هر سال در این مراسم حضور یابند.

وی در خصوص رفع مشکلات و باز شدن گره کور علی‌آباد کلنگان، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در محله علی‌آباد کلنگان مشکلاتی وجود داشت که قدمت آن به ۵۷ سال قبل می‌رسد، مجموعه‌ای با وسعت حدود ۷۰ هکتار که مالکانی داشته که سرمایه‌گذاری کرده بودند، اما نمی‌توانستند برای ادامه کار اقدام کنند، در نهایت با تلاش شورای ششم معضلات موجود رفع شد.

وی تصریح کرد: به کمک تمام دستگاه‌های ذی‌ربط مانند استانداری، راه و شهرسازی و به خصوص در سفری که رئیس‌جمهور داشتند این موضوع منعکس شده بود و به شکل جدی و با پشتیبانی و حمایت‌ها این مشکل رفع شد و مصوبه سابقه این مجموعه تحت عنوان علی‌آباد کلنگان ابلاغ شد و مردم و افرادی که آنجا مالکیت دارند می‌توانند برای گرفتن پروانه ساختمانی به شهرداری منطقه ۱۲ مراجعه کنند.

کد خبر 592492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.