اکران تبلیغات محیطی ماه محرم با محتوای سیره شهدا

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر مواکب به سوگواران حسینی تسهیلاتی ارائه داده است که همزمان با آغاز ماه محرم اکران تبلیغاتی محیطی ماه محرم با محتوای سیره شهدا آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به عزاداران حسینی، اظهار کرد: نصب بنر در هر اندازه و ابعاد در سطح شهر برای در نظر گرفته شدن ایمنی و جلوگیری از بروز احتمالی خطر، نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم برای تعیین ضوابط ایمنی است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیازمند صدور مجوز است و همان‌طور که بارها تأکید شده است، شهروندان با مراجعه به سامانه الکترونیکی «قم‌یار» می‌توانند به‌راحتی درخواست و اطلاعات خود را ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم فضاسازی شهری را یکی از اقدامات اصلی مجموعه مدیریت شهری در ایام محرم دانست و افزود: به دلیل برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در بیست‌وهفتم آبان‌ماه سال جاری، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با هماهنگی و تعاملات صورت با دبیرخانه کنگره، سازمان تبلیغات اسلامی با شعار واحد «نجات اهل عالم با حسین است» به همراه پیام‌های حاوی وصیت‌نامه شهدا در مورد محرم، امام حسین (ع) و امام زمان (عج) شکل‌گرفته است.

وی با اشاره به همکاری شهرداری قم در نصب پرچم‌های عزا بر سر در منازل شهروندان، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۴۰۰ پایه دیواری نیز برای فضاسازی شهری نصب شده است.

کد خبر 592469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.