۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
شروع تلخ هالند با منچسترسیتی

ستاره نروژی نتوانست در اولین بازی خود زیر نظر پپ بدرخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، اولین بازی ارلینگ هالند، ستاره نروژی در لباس منچسترسیتی آنطور که انتظار می‌رفت به پایان نرسید و این بازیکن نمایش نسبتاْ ناامید کننده‌ای داشت تا هواداران تیمش را دچار شک و تردید کند.

روز گذشته بازی بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب رقابت سوپرجام انگلیس ملقب به کامیونیتی شیلد برگزار شد که در این مسابقه ارلینگ هالند اولین بازی خود را برای سیتیزن‌ها انجام داد.

این بازیکن ۲۲ ساله که به قدرت هجومی‌اش معروف است، نتوانست از موقعیت‌هایش به درستی استفاده کند. وی در نیمه اول چندین موقعیت خوب را از دست داد و حتی در در نیمه دوم نیز موفق نشد تیمش را به گل برساند. شاید بزرگترین اشتباه هالند در مسابقه روز گذشته، موقعیتی بود که او در دقایق پایانی بازی از دست داد.

بعد از اینکه آدریان ضربه فیل فودن را برگشت داد، هالند با توپ در لبه محوطه شش قدم در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این بازیکن در کمال تعجب توپ را به بالای تیر افقی دروازه فرستاد تا شب ناامیدکننده او و شاگردان پپ گواردیولا تکمیل شود.

برخلاف هالند، جولیان آلوارز در اولین بازی خود در منچسترسیتی عملکرد بی نظیری داشت. ستاره سابق ریورپلاته اولین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر رساند و نشان داد که در ادامه فصل، می‌تواند در برنامه‌های پپ نقش مهم و اساسی ایفا کند.

در نهایت تیم لیورپول موفق شد در فینال کامیونیتی شیلد، حریف همیشگی فصل‌های اخیرش، منچسترسیتی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا پیش از شروع فصل جدید، یک جام به کلکسیون افتخارات خود بیفزاید.

کد خبر 592453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.