رقابت نزدیک تیم‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار برگزار می‌شود.

تیم فوتسال کراپ الوند که با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد میزبان تیم گهر زمین سیرجان رده پنجمی است. کراپ اگر موفق شود این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد و سن‌ایچ از بازی خود امتیازی نگیرد، صدرنشین خواهد شد.

تیم فوتسال مقاومت البرز که با دو امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد به مصاف تیم رده چهارمی مس سونگون می‌رود. با توجه به نزدیکی امتیازات در رده بالای جدول اگر مس سونگون این بازی را واگذار کند از جمع مدعیان جدا می‌شود.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که با سه امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد، رودرروی مجتمع فردوس قم رده ششمی صف‌آرایی می‌کند. فردوس قم تنها تیم پنج امتیازی در جدول است که با پیروزی برابر فولاد زرند ایرانیان می‌تواند خود را به جمع مدعیان بالای جدول نزدیک کند.

تیم فوتسال سفیر گفتمان تهران و چیپس کامل مشهد مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، لازم به ذکر است که هر دو تیم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد که با سه امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، میزبان گیتی‌پسند اصفهان است؛ گیتی‌پسند با ۶ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته که در صورت پیروزی در این بازی جایگاه خود را در جمع مدعیان حفظ می‌کند.

تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان که با چهار امتیاز در رده هفتم قرار دارد به مصاف زندی بتن رده دهمی می‌رود. صنایع پشتیبان هرمزگان اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌های سوم تا ششم، می‌تواند به جایگاه سوم جدول برسد.

تیم فوتسال قندکاترین آمل که با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد رو در روی سن ایچ صدر نشین صف آرایی می‌کند. سن ایچ بار حفظ صدرنشینی محکوم به برد است.

کد خبر 592446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.