کمک شهرداری تهران به منطقه سیل‌‎زده امام‌زاده داوود (ع)

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارندگی‌های اخیر، گفت: با آبخیزداری می‌توان اقدامات مناسبی در رابطه با سیل انجام داد و از ظرفیت آب‌های سطحی بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک بر اثر بارندگی روز گذشته تهران، اظهار کرد: ترافیک روز گذشته نسبت به بارندگی روزهای قبل کمتر بود، همچنین سیل در تمام منطقه و کشور رخ داد و عده‌ای از هموطنان نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از آب‌های سطحی در بارندگی‌ها، ادامه داد: با آبخیزداری می‌توان اقدامات مناسبی در خصوص سیل انجام داد و از ظرفیت آب‌های سطحی نیز بهره برد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در سیل امام‌زاده داوود (ع)، گفت: شهرداری تهران در منطقه امام‌زاده داوود (ع) مسئولیتی نداشت، اما در رابطه با این اتفاق ساکت نماند و شهردار تهران از ابتدایی‌ترین لحظات در محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: یک هزار نیروی خدماتی و ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان بوستان‌ها تا روز گذشته در منطقه امام‌زاده داوود (ع) حاضر بودند و شهرداری تهران با امکانات خود به کمک مردم منطقه این منطقه رفت و فعالیت پاک‌سازی همچنان ادامه دارد.

چمران تصریح کرد: آبخیزداری باید در کوه‌های شمالی شهر ادامه داشته باشد و حتی باید این آب‌ها را به عمق زمین ارسال کرد، این سیل و میزان بارندگی شدید قابل پیش‌بینی و کنترل نبود و لایروبی باید انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: در خصوص حوادث طبیعی و فردی که باید جبران خسارت شود، تفاوت نظرهایی وجود دارد؛ در رابطه با حوادث شهر مشخص نیست که چه اقدامی باید انجام شود و هنوز قانونی در این رابطه ندیده‌ام.

کد خبر 592436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.