تلاش مدیریت شهری برای رضایت شهروندان زاهدان

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: حجم بارندگی به تازگی در زاهدان فراتر از پیش‌بینی مسئولان بود و بارش‌های سهمگین منجر به ایجاد سیلاب در نقاط حادثه خیز و نارضایتی شهروندان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر زاهدان مریم عسکری دهنو با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهر زاهدان و جاری شدن سیلاب در معابر شهر، اظهار کرد: حجم بارندگی به تازگی در زاهدان بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های مسئولان بود و بارش‌های سهمگین منجر به سیلاب به ویژه در نقاط حادثه‌خیز سبب ایجاد حوادثی شد که نارضایتی شهروندان را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری شاهد بودیم مدیریت بحران شهرداری پیش از وقوع بحران نسبت به اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز اقدام کرد و با سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر و بررسی میدانی اعضای شورای اسلامی شهر از لحظات اولیه سیل از بسیاری حوادث تلخ جلوگیری شد.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: وجود عملکرد ستاد بحران شهرداری انتقادهایی از طرف شهروندان به عملکرد مدیریت شهری وارد است که امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر این انتقادات را برطرف کنیم و رضایت شهروندان زاهدان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی را در شورای اسلامی شهر زاهدان و محل احداث بوستان بانوان برگزار شده و طبق زمانبندی اعلام شده هفته دولت این پارک به بهره‌برداری کامل برسد، تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز یک شاهد هستیم بانوان در ساعت‌های صبح و عصر جهت ورزش در این بوستان حضور می‌یابند و با استقبال خوبی مواجه شده است.

عسکری دهنو افزود: با توجه به زمان باقی‌مانده تا بهره‌برداری کامل از بوستان بانوان امیدواریم از این فرصت استفاده بهینه کنیم و نسبت به انجام اقدامات باقی‌مانده با سرعت‌عمل بیشتری گام برداریم.

کد خبر 592407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.