ستاره تازه‌وارد دورتموند شیمی‌درمانی می‌کند!

سباستین هالر مهاجم تازه خریداری‌شده از آژاکس، به سرطان دچار شده و شیمی‌درمانی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سباستین هالر مهاجم بوروسیا دورتموند، پس از بررسی‌های انجام شده متوجه شد که درگیر یک تومور بدخیم است؛ او به‌زودی شیمی‌درمانی خود را آغاز خواهد کرد. بازیکن ملی‌پوش ساحل عاج، اوایل این ماه به سرطان مبتلا شد و قبلاً یک عمل جراحی را به عنوان بخشی از مرحله اول درمان خود انجام داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که تابستان امسال با قراردادی ۳۴.۵ میلیون یورویی از آژاکس به آلمان نقل مکان کرد، اکنون به دوران نقاهت خود ادامه خواهد داد اما برای چند ماه دور از میادین خواهد بود.

آخرین خبر درمورد وضعیت هالر چیست؟

مدیر ورزشی دورتموند، سباستین کِل در بیست‌وهفتم ژوئیه به رسانه ۱&۱ گفت: «عملش بسیار خوب پیش رفت و او در مسیر درستی قرار دارد. او فوق‌العاده باثبات و مثبت بود و به بازیکنان تیم گفت که نگران نباشید، کار خود را انجام دهید، کاری کنید که وقتی برمی‌گردم، ما مدعی و در حال رقابت باشیم. مطمئنم سایر بازیکنان نیز، تلاش خواهند کرد.»

دورتموند در سی‌ام ژوئیه اعلام کرد که هالر به یک تومور بدخیم مبتلا شده است و به درمان بیشتر نیاز دارد. در بیانیه سایت باشگاه آمده است: سباستین هالر (۲۸ ساله) برای چند ماه در دورتموند غایب خواهد بود. یافته‌های بافت‌شناسی، یک تومور بدخیم را نشان داد؛ بنابراین هالر باید تحت شیمی درمانی قرار گیرد.

کِل افزود: «سباستین اکنون بهترین مراحل درمان را دریافت خواهد کرد. شانس بهبودی بسیار خوب است. ما برای او و خانواده وی بهترین آرزوها و خوش بینی زیادی داریم و افکار ما در این دوران سخت با او است.»

از رسانه‌ها و هواداران می‌خواهیم که درک کنند که ما هیچ جزئیات پزشکی در مورد درمان سباستین هالر فراتر از اطلاعات ذکر شده، نه امروز و نه در ماه‌های آینده منتشر نخواهیم کرد.

آیا دورتموند جایگزینی برای هالر خواهد گرفت؟

ازآنجاکه دورتموند احتمالاً برای مدتی خرید جدید خود را در اختیار نخواهد داشت، ظاهراً آن‌ها به دنبال جذب مهاجم دیگری هستند تا جای او را پر کند. هالر پس از انتقال ملی‌پوش نروژی به منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر، به جای ارلینگ هالند خریداری شد.

کِل اعتراف کرده است که دورتموند به دنبال گزینه دیگری برای اضافه کردن به تیم ادین ترزیچ قبل از شروع فصل جدید است.

وی گفت: در حال آماده شدن برای سناریوهای مختلف هستیم. «ادین ترزیچ سرمربی تیم و مدیر عامل (هانس یواخیم واتسکه) و من با بخش نقل و انتقالات صحبت می‌کنیم و روی گزینه‌ها و ایده‌های مختلف کار می‌کنیم. در حال حاضر هیچ چیز مشخصی وجود ندارد.»

کِل افزود: با این وجود، هالر این بخش از فصل را از دست داده است. ما در حال بررسی روی گزینه‌های مختلف هستیم؛ اما تنها در صورتی کاری انجام خواهیم داد که در نهایت منطقی باشد.

کد خبر 592361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.