فاش شدن راز ۱۵ مرد زندانی در یک ساختمان با سقوط یک گروگان

۱۵ مرد جوان که در یک خانه در محله ستارخان زندانی شده بودند، توسط مأموران پلیس آزاد شدند.

به گزارش ایمنا، اوایل مردادماه سال جاری رسیدگی به پرونده کلاهبرداری و زندانی شدن ۱۵ مرد در یک خانه در خیابان ستارخان در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه دو و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده زمانی فاش شد که هفته گذشته کسبه محله ستارخان، سقوط مشکوک مرد جوانی را از پنجره یک ساختمان در خیابان ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای بررسی صحنه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند، مرد جوان را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند.

تحقیقات میدانی مأموران پلیس نشان داد، مرد جوان از شهرستان برای کار در یک شرکت به تهران آمد، اما در ادامه توسط چند نفر در خانه زندانی شد و پس از گذراندن چند روز اسارت، خود را برای فرار به خیابان پرتاب کرده است.

بدین ترتیب مأموران پلیس با تماس تلفنی با قاضی کشیک، دستور بازرسی از خانه موردنظر را دریافت کردند و بلافاصله وارد خانه شدند. مأموران به محض حضور در خانه موردنظر با ۱۵ مرد زندانی مواجه شدند که توسط پنج مرد لاغراندام زندانی شده بودند.

همین امر کافی بود تا مأموران خیلی زود پنج مرد را به اتهام زندانی کردن افراد داخل خانه دستگیر و به دادسرای ناحیه دو منتقل کنند. تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده مشخص کرد، متهمان در ابتدا این ۱۵ مرد را به بهانه کار در یک شرکت دولتی اغفال و سپس آنها را به تهران دعوت کرده‌اند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد، مالباختگان پس از حضور در یک ساختمان در محله ستارخان توسط پنج مرد زندانی شدند و هدف ضرب و جرح قرار گرفتند. همچنین متهمان که خود عضو یک شرکت هرمی بودند، در ازای آزادی ۱۵ مرد زندانی، از آنها درخواست پول کرده‌اند.

با دستور بازپرس دادسرای ناحیه دو، متهمان برای کشف جرایم احتمالی همچنان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارند و حال جسمی پسر جوان که از ساختمان سقوط کرده بود، مساعد گزارش شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 592322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.