آمار کرونا اصفهان ۸ مرداد؛ ۳ فوتی و ۲۹۶ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۹۶ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اعلام کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۹۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۵۰۱ هزار و ۶۸۳ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۶۶۰ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ نفر گزارش شده است.

۲۱۱ هزار و ۱۰۳ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۶۰۸ نفر است.

تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل ۹۰ نفر است که از این تعداد ۸۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

۱۱ هزار و ۷۶۰ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۸۱۳ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) سه مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا گزارش شده است.

کد خبر 592314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.