بیشترین خطرات وقوع سیل  متوجه منطقه تیکن شد

فرماندار گلپایگان گفت: بیشترین خطرات وقوع سیل در شهرستان گلپایگان متوجه منطقه تیکن، قسمتی از هنده و شهر گلشهر بود و هم‌چنین شاهد روان‌آب‌ها نیز بودیم.

محمدرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس هشدارهای سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از چهارشنبه پنجم مردادماه تا دوشنبه دهم مردادماه ادامه دارد، اما در گلپایگان از روز شنبه هشتم مردادماه شدت بارش‌ها کم می‌شود.

وی افزود: بیشترین خطرات سیل در شهرستان گلپایگان متوجه منطقه تیکن، قسمتی از هنده و شهر گلشهر بود و هم‌چنین شاهد روان‌آب‌ها نیز بودیم.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه بند خاکی تیکن و بند وانشان به عنوان منطقه سیل خیز شهرستان شناسایی شدند، افزود: برای جلوگیری از مخاطرات طبیعی در این مناطق لازم است، منابع طبیعی اقداماتی انجام دهد.

عسگریان با اشاره به آمادگی نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان گلپایگان تا پایان وضعیت ناپایداری‌ها در مقابله با سیل احتمالی، گفت: ضرورت دارد بندهای خاکی در شهرستان از سوی منابع طبیعی و دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان احداث شود.

وی با تأکید به شهروندان در رعایت اصول و نکات ایمنی در هنگام بارندگی‌ها، گفت: خوشبختانه با مدیریت به موقع ستاد بحران شاهد وقوع سیلاب در شهر نبودیم.

کد خبر 592300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.