بازگشایی ورودی شهر با تلاش ۷ ساعته / تخلیه سیلاب از منازل شهروندان

شهردار زرند گفت: به همت نیروهای شهرداری، راهداری و فولاد زرند ایرانیان، باند ورودی شهر پس از هفت ساعت تلاش بازگشایی شد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در ناپایداری جوی و احتمال وقوع طوفان و سیل در شهرستان زرند، از ساعات اولیه سامانه بارشی تمام نیروهای شهرداری زرند به همراه خودروهای سبک و سنگین راهسازی به منظور جلوگیری از خرابی و خسارت احتمالی سیل در آماده‌باش به سر می‌برند.

وی افزود: جمعه هفتم مردادماه با توجه به آب‌گرفتگی تعدادی از منازل مسکونی در شهرک‌های سیدالشهدا و شهید باهنر، با تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری زرند سیل از منازل این شهروندان با استفاده از پمپ و تجهیزات تخلیه و تمام مسیرهای انتقال آب به شهرک‌ها توسط نیروهای شهرداری زرند مسدود شد.

شهردار زرند با اشاره به تلاش ۷۲ ساعته نیروهای شهرداری در مقابله با بحران سیل، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های عملیاتی شهرداری زرند تا پایان وضعیت ناپایداری‌های جوی در شهرستان در مناطق مختلف شهر مستقر هستند.

ضیاءالدینی ادامه داد: در ارتباط با بحث سیل بندها مشکل خاصی وجود ندارد، درخصوص داخل شهر هم اقدامات پیشگیرانه توسط نیروهای شهرداری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ستاد بحران شهر زرند به منظور خدمات بیشتر به شهروندان، با تقسیم‌بندی شهر به چهار قسمت، در هر منطقه نیروهای شهرداری به همراه ماشین آلات راهسازی سبک و سنگین مستقر شدند تا در صورت بروز هر گونه حادثه به یاری شهروندان بشتابند.

شهردار زرند گفت: مسیر ورودی شهر زرند حد فاصل میدان خاتم‌الانبیاء تا پل مطهرآباد توسط نیروهای واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند پاکسازی و بازگشایی شده است.

ضیاءالدینی با اشاره به تلاش هفت ساعته برای بازگشایی مسیر ورودی شهر زرند، افزود: با فروکش کردن سیلاب و تلاش عوامل شهرداری و راهداری محور ورودی شهر زرند حدفاصل پل مطهر آباد تا بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بازگشایی و تردد ایمن و روان برقرار است.

وی اظهار کرد: این مسیر روز جمعه هفتم مردادماه به دلیل طغیان سیلاب مسدود و امکان تردد در این مسیر وجود نداشت؛ به همت نیروهای شهرداری، راهداری و فولاد زرند ایرانیان باند ورودی به شهر زرند پس از هفت ساعت تلاش بازگشایی شد.

شهردار زرند ادامه داد: حجم بسیار بالای آب و گل و لای دلیل کندی در اجرای این طرح بود؛ حفر گودال برای هدایت آب به بخش پایین جاده، شن‌ریزی حاشیه جاده، تخریب بخشی از مسیر انحرافی، بازگشایی مسیرهای مسدود شده روز گذشته از جمله اقدامات شهرداری و راهداری در طی این مدت بوده است.

ضیاءالدینی تاکید کرد: با تلاش نیروهای شهرداری، راهداری، فولاد و پلیس راهور این مسیر برای استفاده شهروندان نیز بازگشایی شده است.

کد خبر 592289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.