عزت‌اللهی نمی‌خواهد به وایله‌کلوب بازگردد

از درون تیم فوتبال وایله‌کلوب دانمارک خبر می‌رسد، سعید عزت‌اللهی تمایلی به حضور در این تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید عزت‌اللهی، هافبک لژیونر فوتبال کشورمان که فصل گذشته در تیم‌های وایله‌کلوب دانمارک و الغرافه قطر توپ می‌زد برای فصل جدید لیگ‌برتر هنوز آینده‌ای مشخص ندارد و تیم جدیدش مشخص نیست.

البته خبرهایی مبنی بر توافق عزت‌اللهی با تیم فوتبال تراکتور تبریز و یا باشگاه‌های ترکی شنیده می‌شد و عزت‌اللهی نیز هم‌اکنون در استانبول ترکیه حضور دارد، اما چیزی قطعی نیست و تمام اخبار در حد شایعه است.

روزنامه «Fyens» دانمارک درباره وضعیت بازیکنان وایله‌بولدکلوب که از این تیم جدا می‌شوند، نوشت: باشگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که آداما فوفانا به‌صورت قرضی به تیم ویسکوف جمهوری چک می‌رود. البته انتظار می‌رود سعید عزت‌اللهی، ژرمان اونوگا و کوین کوستوویچ هم در نقل‌وانتقالات تابستانی به تیم‌های دیگر ملحق شوند.

همچنین مدیر ورزشی این باشگاه دانمارکی خاطرنشان کرد: عزت‌اللهی و اونوگا هم هنوز به کمپ تیم ملحق نشده‌اند. این بازیکن ایرانی دنبال تیمی در اروپا می‌گردد که حداقل در سطح سوپرلیگ باشد. او با ایران به جام جهانی می‌رود و می‌خواهد با بازی در بالاترین سطح ممکن، در اوج آمادگی باقی بماند. این دو بازیکن ترجیح می‌دهند که تابستان به تیم بازنگردند، اما ممکن است شرایط تغییر کند. من و مالکان باشگاه درباره بهترین راه برای باشگاه و بازیکنان بحث می‌کنیم.

کد خبر 592270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.