شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) گفت: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج)، سرهنگ پاسدار کوروش بیگی در دیدار با خانواده شهید «حجت‌الله کرمی» اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاران برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی خطاب به پدر، مادر، همسر و فرزند شهید کرمی گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جامعه به خوبی عمل کنیم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است و اکنون شما خانواده شهیدان، سرمایه‌های انقلاب هستید.

سرهنگ بیگی، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌های خون شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

به گزارش ایمنا، شهید حجت‌الله کرمی از پاسداران گروه ۴۰ در تاریخ نوزدهم مردادماه سال ۱۳۹۱ در منطقه عملیاتی شمال‌غرب ارتفاعات مرزی پیرانشهر در مبارزه با گروه تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 592207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.