توزیع بسته‌های معیشتی و طبخ غذای گرم برای مددجویان در ایام محرم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در ماه محرم و صفر با مشارکت خیران، طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک به معاش خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به زمان اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، اظهار کرد: این طرح برای خدمت به خانواده‌های نیازمند، همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ غذای گرم برای مددجویان تحت حمایت و حامی‌یابی برای کودکان یتیم و نیازمند از جمله برنامه‌های این طرح است، ادامه داد: مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و مردم عزادار استان با تمام ظرفیت خود در این امر خیر سهیم خواهند شد.

توزیع دو میلیون پرس غذای گرم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی این طرح در سال گذشته، افزود: در ۲۲۹ آشپزخانه فعال استان، بیش از دو میلیون پرس غذای گرم و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران، به ارزشی بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شد.

وی با دعوت از خیران و هیئت‌های مذهبی برای شرکت در طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: مردم استان از اول محرم تا پایان ماه صفر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز یا با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان واقعی، نذورات خود را اهدا کنند.

کد خبر 592190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.