بررسی مشکلات شرکت‌ها در شورای ششم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که مهم‌ترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور اظهار کرد: سال گذشته جلساتی را با مدیران قبلی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی داشتیم و در آن جلسات مشخص شد که این شرکت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که مهم‌ترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با نگاهی کاملاً فرهنگی شکل گرفت، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهر تهران، طراحی معماری اسلامی و ایرانی به ویژه در پروژه‌های فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به این منظور ایجاد شد که در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی نگاه معماری اسلامی و ایرانی محقق شود.

وی افزود: به دلیل موضوعات و چالش‌های متعدد از سال‌های گذشته تاکنون نتوانسته به مأموریت خود به خوبی بپردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت رفع مشکلات پیش روی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این شرکت با تعامل و همکاری حوزه‌هایی همچون املاک، حقوقی، مالی و بازرسی محقق می‌شود و نمی‌توان توقع داشت که این مجموعه به تنهایی از مشکلات عبور کند.

کد خبر 592175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.