رشد اقتصادی فصلی به ۵ درصد رسیده است

سخنگوی دولت اعلام کرد: در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی کشور صفر بود، اما رشد اقتصادی فصلی به ۴.۵ تا ۵ درصد رسیده است.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه برگزاری نشست مسئولان روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست امروز در وزارت کشور با میزبانی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کشور و با حضور مدیران کل روابط عمومی‌ها برای هم‌افزایی بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی و تعامل دولت با رسانه‌ها که محل اتصال دولت هستند، برگزار شد.

وی افزود: این دومین جلسه برای هماهنگی و آموزش و هم‌افزایی است و امیدوارم این مسیر با سرعت در بقیه وزارتخانه‌ها هم طی شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه استانداری‌ها محور هماهنگی اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با اهمیت دادن مضاعف از ظرفیت خوب رسانه‌های محلی و دستاوردهای خوب دولت در یک‌سال اخیر استفاده کنند.

به گفته بهادری‌جهرمی، دولت در یکسال گذشته به ویژه در بحث تجارت خارجی، دیپلماسی همسایگی و مدیریت کرونا دستاوردهای خوبی داشته است اما در موضوع مدیریت کرونا تقدیر و تشکر شایسته‌ای از این جهادگران و کادر سلامت انجام نشده و از این رو لازم است همه کمک کنیم تا مردم شیرینی این دستاوردها را بچشند.

تلخی بعضی مشکلات مانع چشیدن شیرینی دستاوردها نشود

وی ادامه داد: دستاوردهایی در شروع رشد اقتصادی داریم که از میانگین صفر در دهه گذشته به ۴.۵ تا ۵ رسیده است و اقدامات ملی و پرتاب ماهواره دستاوردهایی است که همه باید شیرینی آن را بچشند و تلخی بعضی از مشکلات مانع چشیدن شیرینی دستاوردها نشود.

بهادری‌جهرمی گفت: باید رقابت و مسابقه‌ای برای انتشار و دیده شدن خبرهای خوب داشته باشیم و برای انتشار دستاوردها و اقتدار خود در حوزه‌های مختلف باید جهادی عمل کنند و همزمان رفع مشکلات را پیگیری کنیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به دستاوردهای خوب سفرهای استانی رئیس ‌جمهور گفت: تاکید شد روابط عمومی استانداری‌ها که در استان‌ها سفیران رسانه‌ای دولت و محور تجمیع هستند، مسائل و نیازهای محلی را به ما و دستاوردهای ملی را به استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: نتایج سفرهای استانی و دستاوردها و مشکلات در مسیر اجرا که البته باید رفع شود، اینک لازم است بیش از پیش بیان شود از این‌رو نهضت تبیین و روشنگری دستاوردهای سفرهای استانی و پیگیری سایر مصوبات از امروز جدی‌تر شروع شده است تا نتایج اقدامات جمعی یکدیگر را ببینیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 592155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.