بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش زنان کشور از اردوی تیم ملی جودو

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش زنان کشور از اردوی تیم ملی جودو بازدید کرد

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش زنان کشور صبح _امروز شنبه هشتم مردادماه_ سال جاری پس از حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی زنان با اعضای کادر فنی و تیم ملی جودوی زنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در صحبت‌های خود اظهار کرد: از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی کشورمان به خاطر حمایت جدی در راستای فراهم کردن امکانات مناسب برای برگزاری اردوهای منظم تیم ملی جودوی زنان، جهت اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه قدردانی و تشکر می‌کنم.

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش زنان کشور گفت: با توجه به سطح آمادگی تیم ملی جودوی زنان کشورمان، امیدوار به درخشش زنان کشورمان در قونیه هستیم. امیدوارم جودوی زنان با درخشش در این رقابت‌ها به دنیا ثابت کند که به‌رغم تعلیق ظالمانه جودوی ایران، توانایی کسب مدال را مانند ادوار گذشته دارند.

لازم به ذکر است، تیم ملی جودوی زنان کشورمان این روزهای در تهران و آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پیگیری می‌کند. صدیقه کعبی‌زاده دبیر کل فدراسیون جودو به همراه مریم بهاروند نایب‌رئیس زنان نیز امروز در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

هدایت تیم ملی جودوی زنان برعهده تکتم بیدل است و سحر چغلوند نیز به عنوان مربی قرار است کنار وی راهی این بازی‌ها شود. تیم ملی جودوی زنان با ترکیب هفت ملی‌پوش راهی قونیه خواهد شد.

کد خبر 592121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.