نرخ سرویس مدارس اصفهان ابلاغ شد/پذیرش راننده سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱ به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نرخ کرایه در جلسات متعدد کارشناسی در کارگروه ماده ۱۸ که اساس کار سرویس مدارس است، بررسی و در نهایت مبلغ کارشناسی پیشنهاد شد.

وی افزود: برای اینکه تعیین نرخ سرویس مدارس مسیر قانونی خود را طی کند، به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم شد و پس از بررسی‌های مختلف در کمیسیون حمل‌ونقل و کمیسیون تلفیق شورا در جلسه علنی مصوب و توسط فرماندار اصفهان به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نرخ‌های جدید مدارس به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ابلاغ می‌شود و شرکت‌ها بر اساس نرخ جدید شروع به جذب راننده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع برای شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان، نرخ کرایه است، گفت: ۴۶ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی در شهر اصفهان وجود دارد که در امر سرویس‌دهی دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

پرورش ادامه داد: از تمام افرادی که تمایل به همکاری جهت سرویس مدارس دارند، دعوت می‌شود به شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 592049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.