پایان اردوی تدارکاتی آبی‌پوشان در ترکیه/کاروان استقلال با پرواز اختصاصی به ایران بازگشت

اردوی آماده‌سازی استقلال برای فصل جدید لیگ‌برتر، امروز به اتمام رسید و کاروان این تیم با پرواز اختصاصی، آنکارای ترکیه را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران بیست‌وششم تیرماه جهت برپایی اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل به آنکارای ترکیه سفر کرد تا برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران و دفاع از عنوان قهرمانی آماده شود.

استقلالی‌ها در طول این مدت، چهار دیدار تدارکاتی را پشت‌سر گذاشتند؛ گنچلربیر، فاتح‌کاراگومروک و کچی‌اورن گوجو ترکیه و همچنین سومقاییت آذربایجان، رقیبان تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه بوده‌اند که در مقابلشان به ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیده است.

اردوی آماده‌سازی تیم استقلال تهران در شهر آنکارای ترکیه به پایان رسید و آبی‌پوشان، دقایقی قبل با پرواز اختصاصی، آنکارای ترکیه را به مقصد تهران ترک کردند.

شنیده می‌شود ریکاردو ساپینتو، سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر فوتبال ایران، از عملکرد شاگردانش در این اردوی دو هفته‌ای رضایت داشته است.

استقلال طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده سازمان‌لیگ، باید روز بیست‌ویکم مردادماه، دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ‌برتر را در مقابل سپاهان اصفهان و در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

کد خبر 591965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.