احتمال آبگرفتگی در معابر گلپایگان/بسیج ۱۵ گروه خدمات شهری

شهردار گلپایگان از آغاز بارش باران به همراه باد در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: ۱۵ گروه خدمات شهری شهرداری گلپایگان به منظور رفع آبگرفتگی‌ها در نقاط مختلف شهر به خصوص در مسیرهای دارای شیب تند مستقر هستند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از عصر امروز جمعه _هفتم مردادماه_ در شهر گلپایگان بارش باران به همراه وزش باد با سرعت ۱۳ الی ۲۰ کیلومتر در ساعت آغاز شده است و تا ساعت ۲۲ شب ادامه دارد.

وی افزود: ۱۵ گروه خدمات شهری شهرداری گلپایگان به منظور رفع آبگرفتگی‌ها در نقاط مختلف شهر به خصوص در مسیرهای دارای شیب تند مستقر هستند؛ شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری گلپایگان تماس حاصل کنند.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه در منطقه مسکن مهر به دلیل وجود شیب، آب گرفتگی نخواهیم داشت، افزود: شهروندان نگران نباشند، نیروهای شهرداری برای انتقال آب باران به سمت رودخانه در تلاش هستند.

شکرزاده گفت: با توجه به اینکه بارش‌های تابستانی به سرعت به روان آب تبدیل می‌شود؛ دبی آب جوی‌های سطح شهر پاسخگوی حجم بارش باران نیست و احتمال آبگرفتگی در معابر وجود دارد.

وی افزود: وجود رودخانه انار بار موجب کاهش خطر وقوع سیل در شهر گلپایگان می‌شود زیرا بخش عمده آب به سمت رودخانه انار بار هدایت می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: از شهروندان تقاضا دارم به پارک‌های سطح شهر به خصوص پارک‌های ساحلی مراجعه نکنند تا شاهد کمترین آسیب باشیم.

کد خبر 591922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.