نمازجمعه پایگاهی برای طرح مسائل مختلف جامعه وآمیختن معنویت با سیاست است

امام جمعه بادرود گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن همه ی فرایض اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا; حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه بادرود ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزای حسینی اظهار کرد: توصیه می‌کنم قدر مجالس عزاداری را بدانید، از این مجالس استفاده کنید.

امام جمعه بادرود گفت: این مجالس را وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط و اتّصالِ هرچه محکم‌تر میان خودتان و اباعبدالله (ع) و خاندان پیغمبر و روح اسلام و قرآن قرار دهید.

وی ضمن تاکید به تقارن ماه محرم‌با آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن همه ی فرایض اسلامی است.

خطیب جمعه بادرود در ادامه همچنین به بیست و پنجمین اجلاسیه سراسری ائمه‌جمعه کشور اشاره کرد و اظهار کرد: در دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب، ایشان نمازجمعه را پیوند میان توجه به خدا و حضور و اجتماع مردمی دانستند و مطالب مهم دیگری که درباب نمازجمعه فرمودند: استمرار بدون توقف نماز جمعه در هر هفته, نمازجمعه پایگاهی مهم برای طرح مسائل مختلف جامعه و آمیختن معنویت با سیاست است.

قاسمی افزود: جشن غدیر امسال در سراسر ایران اسلامی و سایر نقاط جهان با شکوه تر و گسترده‌تر از همیشه و جذاب‌تر از گذشته برگزار شد. عاشقان و ارادتمندان به مولای متقیان علی (ع) هم سنگ تمام گذاشتند و با عشق و ارادت به مقام شامخ ولایت و امامت امیرمومنان علی (ع) و پیروی از حضرت افتخار نمودند.

وی تصریح کرد: در تهران جشن بزرگ مردمی غدیر با عنوان مهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید غدیر برگزار شد و در تمام شهرها و روستاهای کشور هم علاوه بر برگزاری نمادین عید غدیر، راهپیمایی‌ها و کاروان‌های شادی نیز در سراسر ایران اسلامی برپا گردید

کد خبر 591884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.