تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

بازار رمزارزها امروز روند صعودی پیش گرفت اما براساس تحلیل تکنیکال بیت کوین احتمال افت بازار را در طی روزهای آینده خواهیم داشت، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز به ترتیب به محدوده‌های یک هزار و ۵۲ میلیارد دلار رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند صعودی پیش گرفت اما براساس تحلیل تکنیکال بیت کوین احتمال افت بازار را در طی روزهای آینده خواهیم داشت، شاخص ترس و طمع در سطح ۳۹ واحد قرار گرفته و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته وضعیت بسیار بهتری را ثبت کرده است، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز به ترتیب به محدوده‌های یک هزار و ۵۲ میلیارد دلار رسید.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۳ هزار و ۹۶۳ دلار

تغییرات: رشد ۴.۴۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۱۲ دلار

تغییرات: رشد ۵.۵۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۷ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: رشد ۳.۶۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۱ دلار

تغییرات: رشد ۵.۱۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۲۹ دلار

تغییرات: رشد ۵.۶۰ درصدی

سولانا (SOL): ۴۲ دلار و ۹۰ سنت

تغییرات: رشد ۸.۷۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۰۰ دلار

تغییرات: رشد ۵.۲۵ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۹.۰۸ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۵.۳۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۰۲ دلار

تغییرات: رشد ۳.۱۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۴ دلار و ۵۱ سنت

تغییرات: رشد ۷.۴۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

تداوم روند صعودی بازار رمزارزهاحمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: آخرین کندل توانسته سطح ۲۴ هزار دلار را درهم بشکند اما شاهد واگرایی منفی درحجم معاملات هستیم و همچنین نزدیک به مقاومت خط روند داینامیک نیز هستیم، پیش بینی اصلاح قیمتی در طی روزهای آینده را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

ارزش بازار حوزه دیفای

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

شاخص ترس و طمع

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

اخبار بازار رمزارزها

صنعت ارزهای دیجیتال در بازار نزولی کنونی وضعیت بسیار بهتری نسبت به بازار صعودی قبلی دارد

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال کنونی در مقایسه اوج بازار صعودی اخیر، فضای سالم‌تری دارد. ژائو در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که صنعت ارزهای دیجیتال در مقایسه با ۹ ماه پیش که بیت کوین و آلت کوین‌های برتر در سطوح اوج خود معامله می‌شدند، در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد. او گفت: «در واقع، من معتقدم که اکنون صنعت ارزهای دیجیتال بسیار سالم‌تر از ۶ ماه یا ۹ ماه پیش است. افرادی که در حال ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی واقعی هستند در این صنعت باقی می‌مانند.»

ژائو همچنین گفت که ارزهای دیجیتال بسیاری از افرادی که اعتقادی به این فضا ندارند را به خود جذب کرد که به احتمال زیاد تنها به‌دنبال سفته‌بازی هستند و نباید چنین چیزی در مقیاس بزرگ اتفاق می‌افتاد؛ ازاین‌رو، اصلاح مستمر بازار اجتناب‌ناپذیر بود.

لابی‌های صنعت ارزهای دیجیتال ژاپن خواهان کاهش مالیات‌ها هستند

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، انجمن صرافی‌های دارایی‌های مجازی و ارزهای دیجیتال ژاپن (JVCEA) و انجمن کسب‌وکارهای دارایی‌های ارزهای دیجیتال ژاپن (JCBA) در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای ارائه به آژانس خدمات مالی (FSA) این کشور هستند. این گروه‌های لابی حامی ارزهای دیجیتال خواهان کاهش هزینه‌های کسب‌وکارها برای انتشار و نگهداری توکن‌های ارزهای دیجیتال هستند. در حال حاضر، ژاپن ۳۰ درصد مالیات شرکتی بر دارایی‌های دیجیتال و از جمله سودهای محقق نشده آنها وضع می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، گروه‌های لابی از دولت درخواست خواهند کرد که مقررات مالیات شرکتی را تسهیل کند تا صنعت دارایی‌های دیجیتال این کشور رشد کند. این گروه‌ها همچنین می‌خواهند که نرخ فعلی مالیات بر سرمایه‌گذاران فردی نیز از ۵۵ درصد به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند. این گروه‌ها استدلال می‌کنند که کاهش این مالیات‌ها باعث کاهش خروج سرمایه و استعداد از بازار داخلی ارزهای دیجیتال ژاپن می‌شود و به این کشور کمک می‌کند تا به هاب پرسودی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

۵۰ درصد از کارگران خویش‌فرما مایل‌اند حقوق خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت کنند

یک نظرسنجی اخیر که توسط شرکت مدیریت سرمایه بکت (Bakkt) انجام گرفته است، نشان می‌دهد که به‌رغم سقوط اخیر بازار، تقریباً نیمی از کارگران آزاد و خویش‌فرما که تحت عنوان کارگران گیگ (GIG Workers) نیز شناخته می‌شوند- مایل‌اند که حقوق خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت کنند. بر اساس این مطالعه که در روز ۲۷ جولای (پنجم مرداد) منتشر شده است، ۳۸ درصد از کارگران خویش‌فرما به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال فکر می‌کنند و ۵۰ درصد از آن‌ها نیز گفته‌اند که مشکلی با دریافت بخشی از حقوق خود به‌صورت ارز دیجیتال ندارند.

کوین متریکس: بیشترین استفاده از شبکه بیت کوین در ساعات کاری اروپا و آمریکا اتفاق می‌افتد

گزارش جدید شرکت تحلیلی ارزهای دیجیتال کوین متریکس نشان می‌دهد که اکثر فعالیت‌های کنونی در شبکه بیت کوین، طی ساعات کاری اروپا و ایالات متحده اتفاق می‌افتد و سهم فعالیت شبکه در ساعات کاری کشورهای آسیایی به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. این داده‌های نشان می‌دهد که استفاده از شبکه بیت کوین از حدود ماه جولای ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) و همزمان با سرکوب بزرگ ماینرها در چین، به شکل قابل‌توجهی افت کرده است. کاهش استفاده در آسیا باعث شد که آمریکا و اروپا سهم بیشتری از استفاده کلی را به دست آورند.

از ابتدای سال جاری میلادی، بیشترین استفاده از شبکه بیت کوین به‌طور ویژه‌ای در ساعات اولیه روز کاری ایالات متحده و ساعات پایانی روز کاری در اروپا متمرکز شده است. این گزارش با بررسی زمان انجام تغییرات در موجودی کیف پول‌های درون زنجیره‌ای برای دارایی‌های دیجیتال مختلف به این نتیجه رسید.

پیشنهاد کمیسیون حقوق انگلستان و ولز: ارزهای دیجیتال در یک دسته‌بندی مجزا از دارایی‌ها قرار بگیرند

کمیسیون حقوقی انگلستان و ولز (Law Commission of England and Wales) پیشنهاد کرده است که ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک دسته‌بندی مجزا از دارایی‌های شخصی شناخته شوند. این پیشنهاد، بخشی از طرح ارائه‌شده توسط این کمیسیون است که در روز پنجشنبه و برای پاسخ به درخواست دولت منتشر شده است. دولت از کمیسیون حقوق انگلستان درخواست کرده بود که قوانین فعلی مربوط به دارایی‌های دیجیتال را بازبینی کند. طبق پیشنهاد کمیسیون، این دسته‌بندی موقتاً Data Objects نام خواهد گرفت و شامل توکن‌های ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرمثلی و سایر دارایی‌های دیجیتال خواهد بود.

سوابق نامزدهای نخست‌وزیری بریتانیا نشان می‌دهد که آنها از حامیان دارایی‌های دیجیتال هستند

ریشی سوناک که زمانی زمامدار خزانه‌داری بریتانیا بود، در آن دوره از ضرابخانه سلطنتی این کشور خواست تا یک توکن غیرمثلی را به‌عنوان بخشی از تلاش برای تبدیل بریتانیا به یک هاب جهانی ارزهای دیجیتال ضرب کند. سوناک همچنین قبلاً گفته بود که دولت بریتانیا برای همگام شدن با نوآوری، فناوری‌های مالی از جمله ارز دیجیتال ملی (CBDC) و استیبل کوین‌ها را در اولویت خود قرار می‌دهد. او مغز متفکر بسیاری از اصلاحات پیشنهادی حوزه خدمات مالی بوده که پذیرش ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها را ترویج می‌کردند.

لیز تراس، وزیر امور خارجه کنونی نیز در سال ۲۰۱۸ خواهان رویکرد ضد نظارتی برای ارزهای دیجیتال شده بود. تراس زمانی که وزیر تجارت بین‌الملل بود، یک شبکه تجارت دیجیتال راه‌اندازی کرد و به‌دنبال ترویج شرکت‌های فین‌تک بود تا دیجیتال‌سازی و انعطاف‌پذیری در بازارهای صادراتی اولویت‌دار را ممکن سازد. گفتنی است که حزب محافظه‌کار بریتانیا قرار است تا روز پنجم سپتامبر (۱۴ شهریور) یکی از این دو نفر را به‌عنوان نخست‌وزیر جدید معرفی کند.

آرکین ریسرچ: USDC امسال تتر را پشت‌سر می‌گذارد و بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار می‌شود

به گفته تحلیلگران آرکین ریسرچ (Arcane Research)، انتظار می‌رود که یواس‌دی کوین (USDC)، دومین استیبل کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال امسال از تتر (USDT) پیشی بگیرد. داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که هر دو توکن از ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) به بعد، تقریباً به موازات یکدیگر رشد کرده‌اند. به‌رغم تفاوت‌هایی که رشد این دو استیبل کوین در فواصل زمانی خاص داشته‌اند، روند رشد موازی آنها از ماه مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت) از بین رفت.

از ماه مه امسال استیبل کوین دلاری تتر شاهد افت شدیدی بود؛ اما در طرف مقابل، روند صعودی کلان یواس‌دی کوین دست‌نخورده باقی ماند. تحلیلگران آرکین ریسرچ با در نظر گرفتن نرخ رشد ۷۰ درصدی فعلی یواس‌دی کوین و روند نزولی تتر، انتظار دارند که در ماه اکتبر (مهر) امسال USDC از تتر پیشی بگیرد و استیبل کوین برتر بازار تبدیل شود. گفتنی است که ارزش بازار فعلی تتر و یواس‌دی کوین به ترتیب ۶۵.۹ میلیارد دلار و ۵۴.۸ میلیارد دلار است.

وزیر خدمات مالی جبل‌الطارق: برای منفعت آینده فرزندانم بیت کوین نگهداری می‌کنم

آلبرت ایزولا، وزیر خدمات مالی و دیجیتال جبل‌الطارق، در گفت‌وگو با کوین تلگراف درباره سرمایه‌گذاری شخصی خود در بیت کوین توضیحاتی داد. ایزولا اظهار کرده که خودش یک بیت کوینر است و افزود: «من هنوز در مرحله‌ای نیستم که از دارایی بیت کوین به‌طور منظم استفاده کنم. با خرید بیت کوین بیشتر به‌دنبال این هستم که در سال‌های آینده از آن به فرزندانم منفعتی برسد. به دارایی بیت کوینم دست نمی‌زنم.»

گفتنی است که شبه جزیره جبل الطارق که در کنار اسپانیا واقع شده است، جمعیتی ۳۵ هزار نفری دارد و بخشی از قلمرو بریتانیا محسوب می‌شود.

نقشه بازار

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

تداوم روند صعودی بازار رمزارزها

کد خبر 591877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.