آرزوی رئیس لالیگا حضور رونالدو در اسپانیا است!

خاویر تباس رئیس لالیگا اعلام‌ کرده که دوست دارد بار دیگر کریستیانو رونالدو در این لیگ مشغول بازی کردن شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خاویر تباس، رئیس لالیگا، پس از گزارش‌هایی مبنی بر ارتباط مهاجم منچستریونایتد با اتلتیکو مادرید، گفت که از بازگشت کریستیانو رونالدو به اسپانیا استقبال می‌کند.

رونالدو، ۳۷ ساله، این هفته پس از اینکه به شیاطین سرخ گفت که می‌خواهد این باشگاه را ترک کند، درباره آینده خود با مدیران یونایتد صحبت کرد.

اگر رونالدو بالاخره اولدترافورد را ترک کند، اتلتیکو به عنوان مقصدی بالقوه برای حضور او مطرح شده است و تباس مشتاق است که مهاجم سابق رئال مادرید را در لیگ برتر اسپانیا ببیند.

تباس روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: دوست دارم کریستیانو رونالدو را دوباره در لالیگا ببینم. نمی‌دانم که آیا این برای اتلتیکو مادرید امکان‌پذیر است یا خیر، اما گر می‌خواهند او را به خدمت بگیرند، باید برخی بازیکنان را به فروش برسانند. برای جذب بازیکنی در آن سطح، باید فضا را از نظر مالی باز کنید.

خورخه مندس، ای جنت رونالدو، رابطه کاری خوبی با اتلتیکو دارد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که پیوستن این ملی پوش پرتغالی به جمع روخی بلانکوها، مورد رضایت هواداران قرار نگرفته است.

او در طول ۹ سال با رقیب همشهری رئال، رابطه‌ای بد داشت و حالا هواداران، از باشگاه خواسته‌اند به هر قیمتی با او قرارداد نبندند.

اتحادیه بین المللی هواداران اتلتیکو گفت: "رونالدو نقطه مقابل ارزش‌هایی است که نشانه‌های اتلتی ما را تشکیل می‌دهند، مانند تلاش، سخاوت، فروتنی و فروتنی کسانی که می‌خواهند از ارزش‌های ما دفاع کنند. به این ترتیب، ما از باشگاه می‌خواهیم که خرید احتمالی او را رد کند. "

در جریان پیروزی دوستانه چهارشنبه مقابل نومانسیا، هواداران بنری را نیز رونمایی کردند که روی آن نوشته شده بود: «CR7 ما از تو استقبال و حمایت نمی‌کنیم».

در همین حال، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، انتقال رونالدو را «عملاً غیرممکن» خواند، با وجود اینکه مهاجم به دنبال جدایی اجباری از یونایتد است. رونالدو روز سه شنبه وارد محل تمرین یونایتد شد تا درباره آینده خود با تن هاخ صحبت کند. او تور پیش فصل منچستریونایتد در تایلند و استرالیا را به دلایل شخصی از دست داد.

در اوایل تابستان امسال، رونالدو درخواست رسمی برای ترک یونایتد داشت تا بتواند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او یک سال پیش برای دومین بار به یونایتد بازگشت و در ۳۰ بازی لیگ ۱۸ گل به ثمر رساند، اما این تیم فصل گذشته در لیگ برتر ششم شد و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکرد.

قرارداد مهاجم پرتغالی با این باشگاه تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد و امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد.

کد خبر 591855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.