اینجنت‌ رونالدو و مذاکره با یک تیم جدید!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه هفتم مرداد ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* منچستریونایتد تصمیم لاتزیو مبنی بر فروش میلینکوویچ-ساویچ را با پیشنهاد ۴۲ میلیون پوندی آزمایش خواهد کرد، زیرا اریک تن هاخ به دنبال جایگزینی به عنوان پلن دوم در صورت عدم جذب فرنکی دی یونگ است.

اینجنت‌ رونالدو و مذاکره با یک تیم جدید!

* بر اساس گزارش‌ها، تاتنهام به دنبال تلاش برای جذب نیکولو زانیولو، هافبک تهاجمی رم است.

* پپ گواردیولا پس از جدایی رحیم استرلینگ، الکساندر زینچنکو و گابریل ژسوس در تابستان، اعتراف کرده که تیمش فصل آینده فرصت قهرمانی در جام‌های مختلف را از دست خواهد داد.

* فدراسیون فوتبال شیلی (ANFP) نسبت به تصمیم فیفا، بخاطر رد شکایت آنها مبنی بر اینکه اکوادور یک بازیکن فاقد شرایط را در طول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به میدان فرستاده است، اعتراض خواهد کرد.

دیلی میرر:

* جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد با گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره‌ای جنت او با اسپورتینگ تعبیر دیگری پیدا کرده است.

* کیران تریپیر تأیید کرد که منچستریونایتد زمانی که او برای اولین بار احتمال بازگشت از مادرید به انگلیس را بررسی کرده، قصد جذبش را داشته است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که مارسی به شدت خوش بین است که می‌تواند ویلیام سالیبا را به صورت قرضی برای یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد، علیرغم اینکه میکل آرتتا مشخص کرده است که این مدافع بخشی از برنامه‌های او در آرسنال است.

گاردین:

* آرسنال با فرستادن نونو تاوارس به صورت قرضی برای فصل به مارسی موافقت کرده است.

سان:

* گفته می‌شود که یوونتوس تنها دو ماه پس از امضای قرارداد با پل پوگبا، به دنبال جانشینی برای این بازیکن مصدوم است و سائول نیگز را مورد هدف قرار داده است.

* بر اساس گزارش‌ها، چلسی پس از رد پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی وستهم، از فروش آرماندو بروخا خودداری می‌کند.

* سزار آزپیلیکوئتا همچنان در حال مذاکره با بارسلونا است و در پنجره نقل و انتقالات او همچنان امیدوار است که به کاتالان‌ها ملحق شود.

اینجنت‌ رونالدو و مذاکره با یک تیم جدید!

* خورخه مندس، ای جنت مهاجم منچستریونایتد، به ناپولی پیشنهاد داده است تا کریستیانو رونالدو را جذب کند.

* طبق گزارش‌ها، آرتور اوکونکو، دروازه بان آرسنال، قرار است به صورت قرضی یک فصل به تیم کرو الکساندرا بپیوندد.

* بر اساس گزارش‌ها، مارسی وارد مذاکرات پیشرفته‌ای برای تکمیل انتقال شوک بر انگیز آلکسیس سانچز شیلیایی شده است.

اینجنت‌ رونالدو و مذاکره با یک تیم جدید!

* گزارش‌ها حاکی از آن است که لسترسیتی "اودیسه ولاکودیموس"، دروازه بان یونانی بنفیکا را به عنوان جانشین مستقیم کاسپر اشمایکل هدف قرار داده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که دیگو کاستا با پیشنهادی برای پیوستن به رایووایکانو در تابستان امسال مواجه شده است.

* چلسی قصد دارد تایلر دیبلینگ بازیکن زیر ۱۷ سال انگلیس را از ساوتهمپتون با قراردادی به ارزش ۱.۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

* مدافعان منچستریونایتد، "اریک بیلی و اتان لایرد"، پس از آمدن لیساندرو مارتینز، مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته‌اند.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال نوریچ سیتی به دنبال جذب مارسلینو نونز از باشگاه شیلیایی، یونیورسیاد کاتولیکا است.

تایمز:

* سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس، در صورت شکست دادن آلمان در فینال جام ملت‌های اروپا در روز یکشنبه، پاداشی بزرگ دریافت خواهد کرد.

* گمان می‌رود که گلاسکو واریرز به انتصاب فرانکو اسمیت به عنوان سرمربی جدید خود نزدیک شده است.

دیلی تلگراف:

* لیورپول قصد ندارد به روبرتو فیرمینو اجازه دهد که آن فیلد را ترک کند و یورگن کلوپ تکرار می‌کند که این بازیکن برزیلی همچنان در برنامه‌هایش در این فصل باقی می‌ماند.

اینجنت‌ رونالدو و مذاکره با یک تیم جدید!

دیلی اکسپرس:

* وسلی فوفانا از لستر، بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ و میلان اشکرینیار ستاره اینترمیلان، سه نامی هستند که در رادار توماس توخل قرار دارند تا به عنوان پلن دوم ژول کُنده که به بارسلونا پیوست، راهی چلسی شوند.

* گفته می‌شود که لیورپول و نیوکاسل، "ویل اوسولا"، ستاره شفیلد یونایتد را دنبال می‌کنند، اما این، رقیب لیگ برتری آنها، یعنی چلسی است که ممکن است انتقال این بازیکن ۱۸ را رسمی کند

سان اسکاتلند:

* رأس استوارت بازیکن اسکاتلندی ساندرلند، علیرغم گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی، نزدیک به توافق با یک قرارداد جدید با باشگاه فعلی خود است.

* "لی گریفیث" بازیکن انگلیسی، دنبال تلاش برای حل و فصل آینده خود است زیرا او در حال مذاکره با یک باشگاه ناشناس برای انتقال بعدی خود است. او در باشگاه‌های مختلفی مثل داندی یونایتد، لووز، هیبرنیان، سلتیک و فالکریک سابقه بازی کردن دارد.

* باشگاه "رایت روورز" اسکاتلند، قصد دارد به سرعت به جای "کریستوف برا" که اخیراً بازنشسته شده است، رایان نولان، بازیکن سابق اینترمیلان را به تیم خود بیاورد.

کد خبر 591842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.