کمتر از یک درصد از زاینده رود توسط فولاد مبارکه مصرف می‌شود

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: مصرف آب فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۰، بیست میلیون مترمکعب بوده که پنج میلیون مترمکعب آن از محل تصفیه پساب و بازچرخانی آب سیستم تولید تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد براتی، امروز _پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱_ در رویداد روابط عمومی اصفهان، اظهار کرد: از مهمترین اقداماتی که در شرکت فولاد مبارکه صورت گرفته، مشارکت در خط لوله گور به جاسک است. این خط لوله، طولانی‌ترین و ایمن ترین خط انتقال نفت ایران به طول ۱,۰۰۰ کیلومتر است که امنیت صادرات نفت را بالا می‌برد برای همین مهم و استراتژیک است.

وی افزود: به دلیل شرایط تحریم کشور، لوله‌های مورد نیاز این پروژه به ایران فروخته نمی‌شد. باوجود اینکه برای فولاد مبارکه صرفه اقتصادی نداشت اما تختال مورد نیاز برای تولید این خط لوله را تولید کرد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه از ابتدا برنامه مدون شهرهای اطراف خودش را در دستور کار قرار داده است.

براتی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان کمتر از یک درصد از آب زاینده رود را مصرف می‌کند، گفت: مصرف آب فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۰، بیست میلیون مترمکعب بوده که پنج میلیون مترمکعب آن از محل تصفیه پساب و بازچرخانی آب سیستم تولید تأمین می‌شود.

کد خبر 591781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.