کتک‌کاری مطهری و الهامی در ترکیه! / نساجی ماجرای درگیری را فاش کرد +عکس

امروز در هتل محل اقامت تیم‌های نساجی و هوادار، درگیری شدیدی میان حمید مطهری و ساکت الهامی سرمربیان دو تیم به‌وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و هوادار تهران، به جهت آماده‌سازی پیش‌فصل، در گرین‌پارک ترکیه اردو زده‌اند و در یک هتل اقامت دارند.

امروز اما اتفاق عجیب و باورنکردنی رخ داده است و در محل اردوی تیم نساجی در ترکیه بین حمید مطهری سرمربی این تیم با ساکت الهامی و عادل باباپور سرمربی و مربی هوادار کتک‌کاری بسیار شدیدی رخ داده است به حدی که طرفین دچار خونریزی شده‌اند.

باشگاه نساجی مازندران، جزئیات این درگیری را فاش کرد؛ روابط عمومی باشگاه نساجی در ادامه نوشت: صبح امروز در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و دستیارانش که سابقه درگیری با کادرفنی سایر تیم‌ها را دارند به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی مازندران حمله‌ور شده و به زد و خورد پرداختند.

عربده‌کشی و داد و فریادهای کادرفنی تیم هوادار در سالن غذاخوری هتل گرین‌پارک باعث تعجب و شگفتی حاضران شده و تأسف اعضای دو تیم را در پی داشت!

ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور ضمن تهدید و ارعاب برای مطهری و کمک‌هایش خط و نشان کشیدند که دیگر اجازه کار در فوتبال ایران را نخواهند داد!

کتک‌کاری مطهری و الهامی در ترکیه! / نساجی ماجرای درگیری را فاش کرد +عکس

کد خبر 591780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.